eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa i montaż mebli, siedzisk i szaf kartotekowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Gdynia: Dostawa i montaż mebli, siedzisk i szaf kartotekowych
Numer ogłoszenia: 2560 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366318 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli, siedzisk i szaf kartotekowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, siedzisk oraz szaf kartotekowych w siedzibie Zamawiającego w Poradni Onkologicznej. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź kilka części. 3.Zamówienie obejmuje następujące części: a)część 1: dostawa i montaż mebli biurowych w siedzibie Zamawiającego, zwanych dalej Meblami biurowymi. b)część 2: dostawa i montaż siedzisk w siedzibie Zamawiającego, c)część 3: dostawa i montaż szaf kartotekowych w siedzibie Zamawiającego, zwanych dalej Szafami. 4.Przez montaż Zamawiający rozumie złożenie, skręcenie i ustawienie Mebli, tak by były one gotowe do normalnej eksploatacji. 5.Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego co do Mebli zawierają Załączniki nr od 1a do 1c do SIWZ oraz rysunki. 6.Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi. 7.Zamawiający wymaga, by Meble były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania, wypoziomowane oraz były wykonane z materiałów wysokiej jakości. 8.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Meble własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych. 9.Dostawa i montaż Mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu Mebli. 10.Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone Meble.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.15.10.00 - Meble różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kwadrat System Włodzimierz Gawlak, ul. Grudziądzka 18A, 86-160 Warlubie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57672,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75030,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Siedziska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe E&D Edward Lutoborski, ul. Niepodległości 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10363,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10680,61

  • Oferta z najniższą ceną: 10680,61 / Oferta z najwyższą ceną: 29643,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szafy kartotekowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Sedno Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38054,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28782,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52208,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.