eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Kompleksowa przebudowa kotłowni gazowej o mocy 284 kW w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Pszczyna: Kompleksowa przebudowa kotłowni gazowej o mocy 284 kW w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47
Numer ogłoszenia: 25609 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa przebudowa kotłowni gazowej o mocy 284 kW w Szkole Podstawowej nr 2 w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: 1. Roboty budowlane obejmują - pogłębienie pomieszczeń kotłowni w piwnicy o 35 cm - rozebranie istniejącej posadzki betonowej, wybranie podkładu do żądanej głębokości ( docelowa wysokość kotłowni 2,20 m) - wykonanie nowych warstw pod posadzkę : ubity żwir , chudy beton, 2xpapa na lepiku , styropian i wylewka betonowa - wykonanie schodów betonowych w korytarzu piwnicy ( zejście do kotłowni) - powiększenie okienka piwnicznego wraz z wykonaniem nadproża z teowników 120 oraz wykonanie studzienki okna piwnicznego - dostawę i wymianę okna z PCV - wykucie istniejących drzwi p.poż na odzysk i ich ponowne zabudowanie w nowej ściance działowej) - powiększenie otworu drzwiowego z montażem drzwi stalowych przeciwpożarowych o odporności ogniowej EI30 - rozebranie ścianki działowej - wykonanie nowej ścianki działowej o grubości 12 cm z montażem drzwi przeciwpożarowych z odzysku - wykonanie nowych fundamentów pod kotły c.o. - renowację ścian wraz z licowaniem płytkami i malowaniem - ułożenie płytek gresowych na posadzce i schodach - przebudowę tylko w niezbędnym zakresie komina z cegły klinkierowej z kotłowni ponad dachem ( kolor cegły zbliżony do istniejących - sprawdzenie , odgruzowanie i poszerzenie w razie takiej konieczności przewodów spalinowych dla wkładów kominowych - zabudowanie wkładów kominowych ze stali nierdzewnej - wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej - wykonanie przejść p.poż. przez przegrody - zabudowanie umywalki wraz z podejściami - zabudowanie grzejnika c.o. 2. Podbicie betonem ław i ścian fundamentowych odcinkami co 1,0 m z wykonaniem i zasypaniem wykopu z odwozem nadmiaru ziemi na odległość do 5 km Uwaga: Ilość tych robót zostanie określona w trakcie wykonywania robót - szacowna ilość 19,57 m3. Rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o ilość rzeczywiście wykonanych prac i ceny jednostkowej podanej w ofercie wykonawcy. 3. Modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kotłowni obejmuje: - demontaż istniejącej instalacji , - montaż tablicy zasilającej wraz z wyposażeniem - instalację zasilania urządzeń , automatyki i opomiarowania - instalację oświetlenia i gniazd wtykowych - instalację oświetlenia awaryjnego - instalację przeciwporażeniową i aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej , - montaż lamp oświetleniowych podstawowych , opraw awaryjnych , opraw ewakuacyjnych, gniazd wtykowych i wyłączników - uruchomienie automatyki 4. Przebudowa kotłowni gazowej obejmuje: - demontaż starej instalacji i urządzeń Uwaga : Metalowe materiały z rozbiórki jak : kotły , rury , zawory , zbiorniki zostanę zezłomowane przez szkołę. Do obowiązków Wykonawcy należy wszystkie te materiały wynieś z kotłowni i zmagazynować na placu szkolnym. Natomiast urządzenia sterujące ( np. regulatory temperatury , zapłonu itp.) należy przekazać Zamawiającemu. - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych bez szwu. - wymianę istniejących kotłów gazowych na kaskadę dwóch kondensacyjnych kotłów gazowych mocy 142 kW każdy wraz z dostawą kotłów - montaż stacji uzdatniania wody - montaż dwóch zasobników cwu wraz z dostawą - dostawę i montaż płytowych wymienników ciepła - zabudowanie wyposażenia i orurowania technologicznego kotłowni. - montaż instalacji cwu i c.o. wraz z urządzeniami - uruchomienie kotłowni - dostawę i montaż systemu monitoringu , sterowania i zdalnego zarządzania energią - serwis zamontowanych urządzeń w okresie wskazanym przez wykonawcę Wymagania - serwis powinien obejmować w szczególności : - okres nie krótszy niż 3 lata - koszt dojazdu do kotłowni w okresie serwisowania - naprawę lub wymianę na nowe niesprawnych urządzeń - długość czasu w jakim zostanie naprawiona usterka - max - 48 godzin - zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy - dostarczenie do PZE pok. 115 każdego roku serwisowego do 15 września protokołu z przeglądu rocznego i przygotowania kotłów c.o. do sezonu grzewczego. - odbiór kominiarski - dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego - przeszkolenie pracowników szkoły - wykonanie próby szczelności z regulacją centralnego ogrzewania w budynku szkoły ,w łączniku i sali gimnastycznej z zapleczem 5. Roboty instalacji hydrantowej obejmują ; - przebudowę istniejącego węzła wodomierzowego z wykonaniem opomiarowania wody na cele p.poż. - montaż rur ocynkowanych średnicy 50 mm ( przejście przez ścianę kotłowni zabezpieczyć p.poż.) - zabudowanie szafki hydrantowej kompletnej z zaworem hydrantowym o średnicy 25mm , z wężem półsztywnym o długości 30 m - wykonanie pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantu - odbiór przez Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej ( układ pomiarowy) 6. Wywóz i utylizacja gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 7. Uruchomienie istniejącego piecyka gazowego ciepłej wody dla potrzeb kuchni w okresie przebudowy oraz jego demontaż po zakończeniu prac. 8. Zamawiający w własnym zakresie wyposaży kotłownię w drobny sprzęt p.poż. Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi , projektem budowlanym , a w szczególności z zestawieniem materiałowym Tom I pkt. 14 ( technologia kotłowni) i zestawieniem materiałowy Tom II ( branża elektryczna) i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty. Jeżeli Wykonawca chce wykonać modernizację kotłowni z urządzeń równoważnych do urządzeń zastosowanych w projekcie powinien załączyć w ofercie zgodę projektanta na tę zamianę wraz z jego oświadczeniem , że proponowane urządzenia są równoważne z zaprojektowanymi. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość korzystania z energii elektrycznej i wody. Wykonawca z tego tytułu poniesie zryczałtowane koszty w wysokości : - za energię elektryczną - 250,00 zł. ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych /00 groszy) - za wodę - 250,00 zł. ( słownie : dwieście pięćdziesiąt złotych / 00 groszy).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • art.67 ust. 1 pkt 6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości :8 000,00zł słownie : osiem tysięcy złotych należy wnieść w terminie do 23.03.2015 r. przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz, dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.2014 poz.1232). należy złożyć w formie oryginału w kasie PZE, czynnej : w godz. 7:00 - 14:00 ( środa i piątek ) w godz. 12:00 - 14:00 (wtorek) Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto : ING Bank Śląski o/Pszczyna - Pszczyński Zarząd Edukacji - nr 80 1050 1070 1000 0090 3028 5937 Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego ( wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego warunku zamawiający uzna doświadczenie w wykonaniu przynajmniej dwóch zadań związanych z wykonaniem kotłowni o mocy min 280 kW w zakresie: - robót budowlanych , - robót instalacyjnych - robót elektrycznych, o wartościach zbliżonych do przedmiotowego zadania w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 79
  • 2 - cena jednostkowa podbicia betonem - 6
  • 3 - gwarancja na roboty i materiały wraz z serwisem urządzeń 1 pkt- za 3 lata , 5 pkt. - za 4 lata, 10 pkt za 5 lat - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: 1. Zmian organizacyjnych stron np.; zmiana reprezentacji lub siedziby strony. 2. Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy , w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT . 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę..

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 21 93 wew.115 fax. wew. 118 pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 21 93 wew.115 fax. wew. 118 pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.