eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czaplinek › Zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim- fabrycznie nowy, rok produkcji 2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Czaplinek: Zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim- fabrycznie nowy, rok produkcji 2008.
Numer ogłoszenia: 256099 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, fax. 0-94 3754361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim- fabrycznie nowy, rok produkcji 2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowy 2008r., Rozstaw osi powyżej 3300 mm, Lakier akrylowy - do uzgodnienia, Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, min 100KM norma EURO 4, Oryginalne kombi 9 osobowe, Homologacja auta bazowego - kombi 9 osobowe, Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, Z wyposażeniem: Immobiliser, centralny zamek z pilotem, izolacja dźwiękowo-termiczna, autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, wspomaganie układu kierowniczego, układ hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, systemy kontroli trakcji : układ EDS ,układ ASR ,układ MSR ,układ ESP, niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem, napęd na koła przednie, obrotomierz elektroniczny, lusterka boczne regulowane, podgrzewane i składane elektrycznie, skrzynia biegów 6- biegowa (5+wsteczny) mechaniczna, dźwignia zmiany biegów w formie (joysticka), klimatyzacja z manualną regulacją, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera , pasy bezpieczeństwa z napinaczami, zagłówki z regulacją wysokości, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy, całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne ( atermiczne), wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem, szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń, przesuwne prawe drzwi boczne, tylne drzwi dwuskrzydłowe z szybami ogrzewanymi, wycieraczkami i spryskiwaczami, czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa, stopień wejściowy boczny oświetlony, oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie, wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłkowy, drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział, uchwyty wejściowy w części pasażerskiej i w kabinie kierowcy po prawej stronie ,uchwyty, ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu, elektrycznie regulowane przednie szyby boczne, rolety okienne na szybach w przestrzeni pasażerskiej, pełna tapicerka przestrzeni pasażerskiej, fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego, podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe, sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach, lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu, reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu, halogeny przednie przeciwmgielne, trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu, przygotowanie do montażu radia - antena, głośniki w drzwiach kabiny kierowcy, radioodtwarzacz CD, opony zimowe + felgi stalowe : - 4szt, opony letnie + felgi aluminiowe : - 4szt, nawigacja GPS, hak holowniczy, gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe. Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, Schowek - miejsce (pojemnik na pasy), Szyny wzdłuż mocujące 1 wózek w podłodze pojazdu, Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn, Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, Najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózków do pojazdu, Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem : pojazd dla osób niepełnosprawnych) oraz napisem ( Dofinansowano ze środków PFRON) z logo PFRON..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie prowadzonej działalności wykonali min. 1 dostawę o charakterze przedmiotowego zamówienia i wartości 100 000 zl.brueeo, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać minimum 1 dostawę o wartości 100.000 złotych brutto, potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy.pokój nr 3 78-550 Czaplinek ul. Rynek 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 7 78-550 Czaplinek ul. Rynek 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.