eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 38 szt. niszczarek biurowych do Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Warszawa: Dostawa 38 szt. niszczarek biurowych do Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21.
Numer ogłoszenia: 25608 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 653 12 81, faks 022 653 24 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 38 szt. niszczarek biurowych do Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa niszczarek biurowych do Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21, w ilości: a) 36 szt niszczarek o szerokości wejścia minimum 260 mm i pojemności kosza minimum 40 litrów, b) 2 szt niszczarek o szerokości wejścia minimum 400 mm i pojemności kosza minimum 100 litrów. 2. Przedmiot zamówienia jest opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Informacje o istotnych wymaganiach odnoszących się do zamówienia: 3.1. dostarczenie i zainstalowanie fabrycznie nowych niszczarek biurowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3.2.dokonanie uruchomienia zainstalowanych urządzeń i przeprowadzenie próby ich funkcjonowania, 3.3.przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi , 3.4.udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, która nie może wyłączać uprawnień gwarancyjnych przyznawanych przez producenta niszczarek i w ramach, której wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonywania w okresie obowiązywania gwarancji jakości, konserwacji i przeglądów określonych instrukcją okresowych przeglądów technicznych i konserwacji lub DTR urządzeń, zgodnie z wymaganiami i zaleceniami producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj wykażą, że: dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi co najmniej 1 roczny staż pracy w zakresie wykonywania obsługi technicznej ( przeglądy, konserwacje, naprawy ) niszczarek lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.; 2)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia - niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski, Departament Administracji Ul. Świętokrzyska 11/21 00-919 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa ul. Świętokrzyska 11/21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.