eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresieobsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przyCzęść nr 1 - Koszalin, ul. Połczyńska 24 Część nr 2 - Koszalin, ul. Zwycięstwa 42 Część nr 3 - Koszalin, Al. Monte Cassino 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Koszalin: wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy: Część nr 1 - Koszalin, ul. Połczyńska 24 Część nr 2 - Koszalin, ul. Zwycięstwa 42 Część nr 3 - Koszalin, Al. Monte Cassino 2
Numer ogłoszenia: 256065 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy: Część nr 1 - Koszalin, ul. Połczyńska 24 Część nr 2 - Koszalin, ul. Zwycięstwa 42 Część nr 3 - Koszalin, Al. Monte Cassino 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno - porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy: Część nr 1 - Koszalin, ul. Połczyńska 24 Część nr 2 - Koszalin, ul. Zwycięstwa 42 Część nr 3 - Koszalin, Al. Monte Cassino 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część nr 1 - 2.000,00 PLN. Część nr 2 - 2.000,00 PLN. Część nr 3 - 2.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca , wykaże że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę (jedna umowa/kontrakt) w zakresie usług polegających na świadczeniu usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia budynku/ów. Wartość usługi (zamówienia ) nie może być mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto (z VAT) niezależnie od ilości części, na które składa ofertę. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. UWAGA! 1. W przypadku zamówień nadal wykonywanych należy podać wartość usług zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wykazania usług rozliczanych w walucie innej niż PLN wykonawca winien przeliczyć ich wartość na PLN przyjmując: a) średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . b) jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj: posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie ochrony fizycznej tj. posiadającymi aktualną licencję pracownika ochrony minimum I stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). * Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 musi zapewnić co najmniej trzy osoby posiadające uprawnienia określone w rozdz. IX pkt. 1 pkt. 3a) , które na zmianę będą wykonywały czynności wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 1, pkt 1) projektu umowy. * Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2 musi zapewnić co najmniej trzy posiadające uprawnienia określone w rozdz. IX pkt. 1 pkt. 3a), które na zmianę będą wykonywały czynności wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 1) projektu umowy. *Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 3 musi zapewnić co najmniej trzy osoby posiadające uprawnienia określone w rozdz. IX pkt. 1 pkt. 3a) , które na zmianę będą wykonywały czynności wyszczególnione w w § 1 ust 1 pkt 1) projektu umowy. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą wykonywały czynności polegające na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości. * Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 musi zapewnić co najmniej dwie osoby, które będą wykonywały czynności wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2 ppkt 2) projektu umowy. * Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2 musi zapewnić co najmniej jedną osobę, która będzie wykonywała czynności wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2 ppkt 2) projektu umowy. *Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 3 musi zapewnić co najmniej jedną osobę, która będzie wykonywała czynności wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2 ppkt 2) projektu umowy. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów. 2)Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania oferty, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 12,30 zł. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat) lub pokój 212 (biuro zam. pub.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanej przez ZBM przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szczegółowy opis nieruchomości znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy; - pełnienie codziennie całodobowo przez pracowników ochrony, ochrony fizycznej budynku i osób w nim się znajdujących oraz dozoru mienia znajdującego się w budynku z użyciem lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego na budynku - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy; - obsługa portierni - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 3 projektu umowy; - bieżące prace i czynności polegające na sprzątaniu (wraz z kosztem materiałów) i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenie nieruchomości - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 4 projektu umowy. Zakup piasku, jego dostawę oraz wywóz pryzmowanego śniegu i lodu organizuje i finansuje wykonawca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy u. Zwycięstwa 42 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szczegółowy opis nieruchomości znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy; - pełnienie codziennie całodobowo przez pracowników ochrony, ochrony fizycznej budynku i osób w nim się znajdujących oraz dozoru mienia znajdującego się w budynku z użyciem lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego na budynku - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy; - obsługa portierni - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 3 projektu umowy; - bieżące prace i czynności polegające na sprzątaniu (wraz z kosztem materiałów) i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenie nieruchomości - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 4 projektu umowy. Zakup piasku, jego dostawę oraz wywóz pryzmowanego śniegu i lodu organizuje i finansuje wykonawca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szczegółowy opis nieruchomości znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy; - pełnienie codziennie całodobowo przez pracowników ochrony, ochrony fizycznej budynku i osób w nim się znajdujących oraz dozoru mienia znajdującego się w budynku z użyciem lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego na budynku - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 2 do projektu umowy; - obsługa portierni - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 3 projektu umowy; - bieżące prace i czynności polegające na sprzątaniu (wraz z kosztem materiałów) i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenie nieruchomości - szczegółowy zakres obowiązków określony został w załączniku nr 4 projektu umowy. Zakup piasku, jego dostawę oraz wywóz pryzmowanego śniegu i lodu organizuje i finansuje wykonawca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.