eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaświły › Nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczanie Projektu pn. Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Jaświły: Nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczanie Projektu pn. Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza
Numer ogłoszenia: 256038 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Biebrza , Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły, woj. podlaskie, tel. 85 712 0505, faks 85 712 0505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkbiebrza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczanie Projektu pn. Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczanie Projektu pn. Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza. Do zadań Wykonawcy należy prowadzenie spraw (zarządzanie, wdrażanie, kontrola, monitoring, sprawozdawczość) związanych z realizacją postanowień wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu -Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007-2013 oraz obowiązujących wytycznych w tym zakresie, a w szczególności : 1) nadzór nad realizacją umowy z Wykonawcą na wykonanie projektów i przeprowadzenia rekultywacji składowisk, bieżąca kontrola postępu robót, weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego, przygotowywanie korekt harmonogramu i ewentualnych zmian umowy, uzgadnianie ewentualnych aneksów; 2) zarządzanie projektem, nadzór nad jego realizacją oraz kontrola zgodności z umową o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków do zmian umowy o dofinansowanie, uzgadnianie ewentualnych aneksów; 3) monitorowanie przebiegu realizacji Projektu, pomiar wartości osiągniętych wskaźników, 4) opracowywanie informacji i sprawozdań z postępów realizacji projektu, 5) sporządzanie raportów, 6) sporządzanie wniosków o płatność, rozliczanie zaliczek, 7) prowadzenie działań informacyjnych wynikających z umowy o dofinansowanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, 8) prowadzenie dokumentacji projektu, 9) zamkniecie i końcowe rozliczenie projektu, 10) udział w kontroli i audycie w zakresie prawidłowości realizacji projektu dokonywanych przez uprawnione podmioty, 11) Prowadzenie innych spraw związanych z realizacją projektu w ramach ROWP 2007-2013 wynikających z postanowień umowy o dofinansowanie. Projekt obejmuje wykonanie projektów i robót budowlanych rekultywacji na następujących składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowościach: 1. Korycin, Gmina Korycin; 2. Kolonia Lipsk, Gmina Lipsk; 3. Nowy Dwór, Gmina Nowy Dwór; 4. Nowa Wieś, Gmina Trzcianne; 5. Łazy, Gmina Goniądz; 6. Jaświły, Gmina Jaświły; 7. Kroszówka, Gmina Bargłów Kościelny; 8. Suchowola, Gmina Suchowola, 9. Poświętne, Gmina Suchowola; 10. Janów, Gmina Janów; Każde z wymienionych wyżej składowisk jest składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Docelowym etapem jest rekultywacja składowisk w kierunku leśnym. Teren zrekultywowanych składowisk ma pełnić rolę wzbogacającą krajobraz poprzez stworzenie warunków do odtworzenia naturalnej fitocenozy. Cały zakres prac polegających na rekultywacji składowisk odpadów podzielono na dwie fazy: -Faza - 1 przygotowanie składowisk do zamknięcia, -Faza - 2 rekultywacja. Głównym zadaniem fazy - 1 będzie dostarczenie ostatecznej ilości odpadów przeznaczonych do zdeponowania na składowiskach. W dalszym ciągu robót wykonana zostanie faza - 2 zamierzenia inwestycyjnego tj. rekultywacja składowisk. Rekultywacja zostanie podzielona na dwa etapy: -Etap-I rekultywacja podstawowa - zamknięcie brył składowisk, -Etap-II rekultywacja szczegółowa - zabudowa techniczna i biologiczna brył składowisk. Rekultywacja techniczna składowisk odpadów ma na celu powstrzymanie procesów degradacji elementów środowiska (wody, powietrza) poprzez ostateczne zamknięcie brył składowisk. W tym celu składowiska zostaną wyposażone w: -kompozytowy system uszczelnienia odpadów, -system odgazowywania złoża odpadów, -system rowów opaskowych i zbiorników odparowujących pozwalających na odbiór wód opadowych i ich ewaporację, W celu odtworzenia warunków siedliskowych pozwalających na funkcjonowanie zbiorowiska roślinnego, składowiska zostaną poddane rekultywacji biologicznej polegającej na stworzeniu warstwy glebowej oraz wykonaniu siewu traw zadarniających i nasadzeń drzew oraz krzewów. Warstwa glebowo - roślinna ma na celu ustabilizowanie konstrukcji zamkniętych składowisk. Wszystkie rekultywowane składowiska będą miały realizowaną w podobny sposób rekultywację biologiczną. Charakterystykę zakresu robót dotyczących rekultywacji biologicznej jakie będą realizowane na każdym składowisku przedstawiono poniżej. Zadania rekultywacji biologicznej to: -Stworzenie warstwy glebotwórczej stanowiącej siedlisko dla roślin, które stanowić będą podstawową ochronę rekultywowanego obiektu. -Stabilizacja warstwy glebotwórczej oraz zabezpieczenia jej przed erozją wodną i wietrzną z jednoczesnym nadaniem odpowiednich walorów estetycznych oraz krajobrazowych. -Inicjowanie i stymulowanie procesów glebotwórczych. -Wytworzenie roślinności zadarniającej. -Pochłanianie wód opadowych w strefie korzeniowej roślin, zwiększenie parowania terenowego. -Utworzenie strefy fitosanitacyjnej dla wód spływowych poprzez nasadzenia drzew i krzewów. W celu uzyskania biologicznej warstwy rekultywacyjnej zostanie rozłożona warstwa humusu o grubości 20 cm. Dla zapewnienia optymalnych warunków wzrostu mieszanki traw, należy zasilić humus nawozami wieloskładnikowymi typu Azofoska w ilości 0,005 Mg/100m2 terenu rekultywowanego. Powierzchnia do zadarnienia musi być przygotowana minimum 2 tygodnie przed planowanym terminem wysiewu mieszanki traw. Ponadto w ramach nadzorowanego zadania będą wykonywane roboty budowlane obejmujące rozbiórkę obiektów budowlanych (budynki biurowe, wagi, ogrodzenia) oraz budowę nowych obiektów. Wartość nadzorowanych robót ustalona w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego wynosi 2 854 200,00 zł netto (bez podatku VAT). Okres realizacji : od 19 kwietnia 2011r do 19 października 2013r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki : - wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia pod względem rzeczowym. Zamawiający dokona oceny tego warunku według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia złożonego wg wzoru - Zał. nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - dysponuje przynajmniej jedną osobą legitymującą się min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym związanym z prowadzeniem zadań inwestycyjnych w imieniu lub na zlecenie Inwestorów. Zamawiający dokona oceny tego warunku według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia złożonego wg wzoru - Zał. nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipzkbiebrza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO Związku Komunalnego Biebrza, ul. Gen. Sulika 4, 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 11:00, miejsce: BIURO Związku Komunalnego Biebrza, ul. Gen. Sulika 4, 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza - jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007 - 2013 FUNDUSZE EUROPEJSKIE - DLA ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO www.rpowp.wrotapodlasia.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.