Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Jaświły: Nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczanie Projektu
pn. Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich
Związku Komunalnego Biebrza
Numer ogłoszenia: 256038 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Biebrza , Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły, woj. podlaskie, tel. 85 712 0505, faks 85 712 0505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkbiebrza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczanie Projektu pn. Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczanie Projektu pn. Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza. Do zadań Wykonawcy należy prowadzenie spraw (zarządzanie, wdrażanie, kontrola, monitoring, sprawozdawczość) związanych z realizacją postanowień wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu -Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007-2013 oraz obowiązujących wytycznych w tym zakresie, a w szczególności : 1) nadzór nad realizacją umowy z Wykonawcą na wykonanie projektów i przeprowadzenia rekultywacji składowisk, bieżąca kontrola postępu robót, weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego, przygotowywanie korekt harmonogramu i ewentualnych zmian umowy, uzgadnianie ewentualnych aneksów; 2) zarządzanie projektem, nadzór nad jego realizacją oraz kontrola zgodności z umową o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków do zmian umowy o dofinansowanie, uzgadnianie ewentualnych aneksów; 3) monitorowanie przebiegu realizacji Projektu, pomiar wartości osiągniętych wskaźników, 4) opracowywanie informacji i sprawozdań z postępów realizacji projektu, 5) sporządzanie raportów, 6) sporządzanie wniosków o płatność, rozliczanie zaliczek, 7) prowadzenie działań informacyjnych wynikających z umowy o dofinansowanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, 8) prowadzenie dokumentacji projektu, 9) zamkniecie i końcowe rozliczenie projektu, 10) udział w kontroli i audycie w zakresie prawidłowości realizacji projektu dokonywanych przez uprawnione podmioty, 11) Prowadzenie innych spraw związanych z realizacją projektu w ramach ROWP 2007-2013 wynikających z postanowień umowy o dofinansowanie. Projekt obejmuje wykonanie projektów i robót budowlanych rekultywacji na następujących składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowościach: 1. Korycin, Gmina Korycin; 2. Kolonia Lipsk, Gmina Lipsk; 3. Nowy Dwór, Gmina Nowy Dwór; 4. Nowa Wieś, Gmina Trzcianne; 5. Łazy, Gmina Goniądz; 6. Jaświły, Gmina Jaświły; 7. Kroszówka, Gmina Bargłów Kościelny; 8. Suchowola, Gmina Suchowola, 9. Poświętne, Gmina Suchowola; 10. Janów, Gmina Janów; Każde z wymienionych wyżej składowisk jest składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Docelowym etapem jest rekultywacja składowisk w kierunku leśnym. Teren zrekultywowanych składowisk ma pełnić rolę wzbogacającą krajobraz poprzez stworzenie warunków do odtworzenia naturalnej fitocenozy. Cały zakres prac polegających na rekultywacji składowisk odpadów podzielono na dwie fazy: -Faza - 1 przygotowanie składowisk do zamknięcia, -Faza - 2 rekultywacja. Głównym zadaniem fazy - 1 będzie dostarczenie ostatecznej ilości odpadów przeznaczonych do zdeponowania na składowiskach. W dalszym ciągu robót wykonana zostanie faza - 2 zamierzenia inwestycyjnego tj. rekultywacja składowisk. Rekultywacja zostanie podzielona na dwa etapy: -Etap-I rekultywacja podstawowa - zamknięcie brył składowisk, -Etap-II rekultywacja szczegółowa - zabudowa techniczna i biologiczna brył składowisk. Rekultywacja techniczna składowisk odpadów ma na celu powstrzymanie procesów degradacji elementów środowiska (wody, powietrza) poprzez ostateczne zamknięcie brył składowisk. W tym celu składowiska zostaną wyposażone w: -kompozytowy system uszczelnienia odpadów, -system odgazowywania złoża odpadów, -system rowów opaskowych i zbiorników odparowujących pozwalających na odbiór wód opadowych i ich ewaporację, W celu odtworzenia warunków siedliskowych pozwalających na funkcjonowanie zbiorowiska roślinnego, składowiska zostaną poddane rekultywacji biologicznej polegającej na stworzeniu warstwy glebowej oraz wykonaniu siewu traw zadarniających i nasadzeń drzew oraz krzewów. Warstwa glebowo - roślinna ma na celu ustabilizowanie konstrukcji zamkniętych składowisk. Wszystkie rekultywowane składowiska będą miały realizowaną w podobny sposób rekultywację biologiczną. Charakterystykę zakresu robót dotyczących rekultywacji biologicznej jakie będą realizowane na każdym składowisku przedstawiono poniżej. Zadania rekultywacji biologicznej to: -Stworzenie warstwy glebotwórczej stanowiącej siedlisko dla roślin, które stanowić będą podstawową ochronę rekultywowanego obiektu. -Stabilizacja warstwy glebotwórczej oraz zabezpieczenia jej przed erozją wodną i wietrzną z jednoczesnym nadaniem odpowiednich walorów estetycznych oraz krajobrazowych. -Inicjowanie i stymulowanie procesów glebotwórczych. -Wytworzenie roślinności zadarniającej. -Pochłanianie wód opadowych w strefie korzeniowej roślin, zwiększenie parowania terenowego. -Utworzenie strefy fitosanitacyjnej dla wód spływowych poprzez nasadzenia drzew i krzewów. W celu uzyskania biologicznej warstwy rekultywacyjnej zostanie rozłożona warstwa humusu o grubości 20 cm. Dla zapewnienia optymalnych warunków wzrostu mieszanki traw, należy zasilić humus nawozami wieloskładnikowymi typu Azofoska w ilości 0,005 Mg/100m2 terenu rekultywowanego. Powierzchnia do zadarnienia musi być przygotowana minimum 2 tygodnie przed planowanym terminem wysiewu mieszanki traw. Ponadto w ramach nadzorowanego zadania będą wykonywane roboty budowlane obejmujące rozbiórkę obiektów budowlanych (budynki biurowe, wagi, ogrodzenia) oraz budowę nowych obiektów. Wartość nadzorowanych robót ustalona w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego wynosi 2 854 200,00 zł netto (bez podatku VAT). Okres realizacji : od 19 kwietnia 2011r do 19 października 2013r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki : - wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia pod względem rzeczowym. Zamawiający dokona oceny tego warunku według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia złożonego wg wzoru - Zał. nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - dysponuje przynajmniej jedną osobą legitymującą się min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym związanym z prowadzeniem zadań inwestycyjnych w imieniu lub na zlecenie Inwestorów. Zamawiający dokona oceny tego warunku według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wypełnionego i podpisanego oświadczenia złożonego wg wzoru - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipzkbiebrza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO Związku Komunalnego Biebrza, ul. Gen. Sulika 4, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 11:00, miejsce: BIURO Związku Komunalnego Biebrza, ul. Gen. Sulika 4, 16-200 Dąbrowa Białostocka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Rekultywacja składowisk odpadów na terenie gmin członkowskich Związku Komunalnego Biebrza - jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007 - 2013 FUNDUSZE EUROPEJSKIE - DLA ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO www.rpowp.wrotapodlasia.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JAŚWIŁY
więcej: przetargi JAŚWIŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 299 Stacja kolejowa Gniewkowo - droga krajowa nr 15"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego wsi Kalników, gm. Stubno na obszarze 2426,7772 ha"
- Budowa sieci kanalizacji sanit. na ul.Owocowej w Tuszynku Maj. oraz budowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęć w miejsc. Modlica (bud. stacji uzdatniania wody wraz z przebud ujęć w Modlicy)
- Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu dla następujących zadań w formule zaprojektuj i wybuduj:1)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..),2)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..)
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. przystosowania budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
więcej: Usługi zarządzania budową »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.