eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/131/2014 Dostawa ochron radiologicznych dla pacjentów i personelu, artykułów pasmanteryjnych (nici lniane, gumy do KTG), kubków jednorazowych oraz etykiet samoprzylepnych Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-10

Łódź: ZP/131/2014 Dostawa ochron radiologicznych dla pacjentów i personelu, artykułów pasmanteryjnych (nici lniane, gumy do KTG), kubków jednorazowych oraz etykiet samoprzylepnych Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 256019 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/131/2014 Dostawa ochron radiologicznych dla pacjentów i personelu, artykułów pasmanteryjnych (nici lniane, gumy do KTG), kubków jednorazowych oraz etykiet samoprzylepnych Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ochron radiologicznych dla pacjentów i personelu, artykułów pasmanteryjnych (nici lniane, gumy do KTG), kubków jednorazowych oraz etykiet samoprzylepnych Instytutu CZMP.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.32.00-1, 35.11.34.20-9, 19.43.50.00-4, 39.22.21.20-1, 30.19.28.00-9, 30.19.97.60-5, 19.51.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty


    Pakiet 1 oraz Pakiet 2:
    1.Potwierdzenie , iż zaoferowany asortyment spełnia wymagania warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi zgodnie z przepisami Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 21.08.2006r.w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz. U. Nr.180 poz.1325 ) par.14.1. - Oświadczenie o spełnianiu wymagań dot. warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi.
    2.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
    3.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
    1. Aktualne karty charakterystyk
    2. Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
    4.Informacje dotyczące preparatów do dezynfekcji asortymentu - Oświadczenie dotyczące preparatów służących do dezynfekcji sprzętu.
    Pakiet 3:
    1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
    Pakiet 4 oraz Pakiet 5:
    1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
    Pakiet 6:
    1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy.
    2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi lub ulotki informacyjne producenta zawierające opisy zaoferowanego asortymentu lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6.w związku z przedłużeniem okresu gwarancji;
7.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - fartuchy ochronne, osłony na gonady, okulary ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Fartuchy ochronne, ołowiowe jednostronne (równoważnik 0,25 mm Pb) - 4 szt.
    2.Osłony tarczycy (0,5 mm Pb) - 6 szt.
    3. Okulary, gogle, maski słuzące do ochrony oczu oparatorów - 4 szt.
    4.Osłony na gonady (1,0 mm Pb) dla dorosłych męskie (S, M, L). Rozmiar w zależności od potrzeb - 5 szt.
    5.Osłona na gonady (1,0 mm Pb) dla dorosłych żeńskie (S, M, L) Rozmiar w zależności od potrzeb - 3 kpl.
    6.Osłony na gonady (1,0 mm Pb) dla dzieci - męskie (S,M,L) Rozmiar w zależności od potrzeb - 11 szt.
    7.Odsłony na gonady (1,0 mm Pb) dla dzieci - żeńskie (S,M,L) Rozmiar w zależności od potrzeb - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.32.00-1, 35.11.34.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 5
    • 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - fartuchy ochronne dla operatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Fartuchy ochronne, ołowiowe, dwustronne, dwuczęściowe dla operatorów, lekkie, rozmiar M (0,5/0, 25 mm Pb), wykonane z materiału typu Xenolite NL - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.32.00-1, 35.11.34.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 5
    • 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - nici lniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nici lniane (do wiązania gazików i zastawów), białe, nabłyszczane (nawoskowane), mocne (nie rwące się podczas użytkowania, nie rwące się się ręcznie podczas użytkowania), nie strzępiące się, nie pozostawiające włókien.Nici wytrzymujące temperaturę 134 stopnie C. Szpulka 400 g, gramatura 2,5/2 - 3,5/2 - 270 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.43.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - guma do KTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Guma do KTG, szer. 5 cm, biała A - 25 mb - 80 krążków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - kubeczki jesnorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kubeczki jednorazowe do podawania płynów ze środkiem kontrastowym, pojemnosc 200 ml (opakowanie zapewnoające czystosć mikrobiologiczną) - 2400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin ważności - 5
    • 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Etykiety samoklejące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Etykiety/naklejki do komputerowego systemu dokumentacji, przeznaczone do użytku w posiadanych przez Zamawiającego drukarkach termicznych CAB A4/300. Etykiety samoklejące, specjalne do materiałów nietkanych, marszczonych papierów ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną zgodnie z normą EN ISO 11140-1 klasa 1 (norma nadrukowana na etykiecie). Dwukrtonie przylepne typu sandwicz, dwudzielne, o wymiarach 70x35 mm. Górna warstwa podzielona w poziomie na dwie równe części, z perforacją pomiędzy etykietami ułatwiajaca odrywanie. Etykiety dostarczone w rolkach (min. 800 etykiet w rolce, opakowanie zapewniające czystość mikrobiologiczną) - 60 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9, 30.19.97.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin ważności - 5
    • 3. Termin dostaw zapotrzebowania częściowego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.