Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej oraz oprogramowania dla Narodowego Centrum Nauki, nr sprawy: CRZP/NCN/9/2013
Numer ogłoszenia: 255965 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Nauki , ul. Królewska 57, 30-081 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 341 90 00, faks +48 12 341 90 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej oraz oprogramowania dla Narodowego Centrum Nauki, nr sprawy: CRZP/NCN/9/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej oraz oprogramowania dla Narodowego Centrum Nauki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia: a) zestaw komputerowy stacjonarny wraz z oprogramowaniem - 6 szt.; b) komputery przenośne lekkie wraz z oprogramowaniem - 6 szt.; c) macierz dyskowa - 1 szt.; d) przełącznik sieciowy 10GbE - 2 szt.; e) akcesoria komputerowe. 2) CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia: a) przedłużenie subskrypcji pakietu Symantec Protection Suite Enterprise - 205 szt.; b) licencja Symantec Protection Suite Enterprise - 12 szt.; c) licencje Microsoft Exchange 2010 Enterprise User CAL GOV - 12 szt.; d) licencja Adobe Creative Suite 6 Design & Web Premium ENG EDU - 1 szt.; e) licencja Adobe Photoshop Lightroom 5.2 ENG EDU - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, warunki dostawy, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego został przedstawiony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, w odniesieniu do obu części przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 48.62.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne lub katalogi producenta pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętu oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ; 3) formularz cenowy zawierający indywidualną kalkulację Wykonawcy określającą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ; 4) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.; 2) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę; 3) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności sprzętu oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu bądź ich elementów; 4) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncn.gov.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków, I piętro, Dziennik Podawczy - pok. 1/16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy, macierz dyskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia: a) zestaw komputerowy stacjonarny wraz z oprogramowaniem - 6 szt.; b) komputery przenośne lekkie wraz z oprogramowaniem - 6 szt.; c) macierz dyskowa - 1 szt.; d) przełącznik sieciowy 10GbE - 2 szt.; e) akcesoria komputerowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 48.62.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia: a) przedłużenie subskrypcji pakietu Symantec Protection Suite Enterprise - 205 szt.; b) licencja Symantec Protection Suite Enterprise - 12 szt.; c) licencje Microsoft Exchange 2010 Enterprise User CAL GOV - 12 szt.; d) licencja Adobe Creative Suite 6 Design & Web Premium ENG EDU - 1 szt.; e) licencja Adobe Photoshop Lightroom 5.2 ENG EDU - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- 17/2024 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr Karola Jonschera w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.