eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Jaworzno: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów
Numer ogłoszenia: 25594 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o. , ul. Grunwaldzka 235, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 616-57-51, faks 0-32 616-57-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlo.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium z dzierżawą analizatorów oraz instalacja i wdrożenie laboratoryjnego systemu informatycznego. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: Część I Pakiet I: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz instalacją laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) Pakiet obejmuje: Pakiet I.1: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego oraz laboratoryjnego systemu informatycznego. Pakiet I.2: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora do moczu Pakiet I.3: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do jonów Część II Pakiet II: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego Część III Pakiet III: zakup odczynników do analizatora hematologicznego MYTHIC 18 Część IV Pakiet IV: zakup odczynników do analizatora koagulacyjnego FIBRYNTIMER II firmy DADE BEHRING Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów do badań z zakresu immunologii, biochemii, koagulologii, hematologii i moczu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Dostawa dzierżawionych analizatorów - w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Podłączenie- instalacja i uruchomienie dzierżawionych analizatorów w terminie 7 dni roboczych od dnia dostawy. Koszty dostawy, instalacji i uruchomienia ponosi Wykonawca. Wszystkie aparaty powinny być kompletne, wraz z oprogramowaniem i sprzętem niezbędnym do podłączenia ich do sieci laboratoryjnej. Wykonawca Pakietu I zobowiązany jest włączyć w oferowany LIS analizatory: analizator biochemiczny, analizator moczu, analizator janów, analizator immunilogiczny. Koszt podłączenia do LIS będzie ponosić Wykonawca. Podłączenie analizatorów do laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) nastąpi maksymalnie w terminie do 7 dni roboczych od momentu zainstalowania analizatora w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi do każdego zadania minimum 2 bezpłatne szkolenia personelu obsługującego analizatory. Wykonawca odpowiada za tożsamość i jakość dostarczonego towaru - w okresie jego ważności. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokładnego wskazania zakresu i oszacowania ilości odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych, w ten sposób aby w całości umożliwiły wykonanie wskazanej przez zamawiającego ilości badań. W przypadku wadliwie oszacowanego zakresu i ilości odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych, uniemożliwiających wykonanie przez Zamawiającego odpowiedniej ilości badań- Wykonawca dostarczy je na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zapewni pełen zakres bezpłatnych usług serwisowych (akcesoria z wyłączeniem części zużywalnych), praca serwisu, dojazd) w okresie obowiązywania umowy. Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93-42-EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2010r., Nr 107, poz. 679). Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie Miejsce dostawy i montażu : Laboratorium Analityczne ul. Grunwaldzka 30, 43-600 Jaworzno Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia,(dostawy) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlo.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Lecznictwa Otwartego Sp z o.o. ul. Grunwaldzka 235 43-600 Jaworzno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Lecznictwa Otwartego Sp z o.o. ul. Grunwaldzka 235 43-600 Jaworzno pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) Pakiet I.1: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego oraz laboratoryjnego systemu informatycznego. Pakiet I.2: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora do moczu Pakiet I.3: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do jonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II: zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III: zakup odczynników do analizatora hematologicznego MYTHIC 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV: zakup odczynników do analizatora koagulacyjnego FIBRYNTIMER II firmy DADE BEHRING.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.