eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa obejmująca stałą obsługę public relations programu TV Białoruś oraz przygotowanie związanych z tym imprez promocyjnych na terytorium Polski i Białorusi w okresie obowiązywania umowy



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Warszawa: Usługa obejmująca stałą obsługę public relations programu TV Białoruś oraz przygotowanie związanych z tym imprez promocyjnych na terytorium Polski i Białorusi w okresie obowiązywania umowy
Numer ogłoszenia: 255922 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska TV Białoruś, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5476060, fax 022 5474246.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa obejmująca stałą obsługę public relations programu TV Białoruś oraz przygotowanie związanych z tym imprez promocyjnych na terytorium Polski i Białorusi w okresie obowiązywania umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca stałą obsługę public relations programu TV Białoruś oraz przygotowanie związanych z tym imprez promocyjnych na terytorium Polski i Białorusi w okresie obowiązywania umowy. Niezbędne jest zapewnienie przez wykonawcę usług na najwyższym poziomie, z uwzględnieniem specyficznych uwarunkowań komunikacji wynikających z misji i celów TV Białoruś. Wykonawca powinien opracować szczegółową strategię komunikacji wraz z określeniem wszystkich istotnych grup otoczenia zewnętrznego. Strategia ta, będąca punktem wyjścia do planowanych działań public relations, powinna zawierać koncepcje promocyjną, harmonogram działań PR oraz kosztorys. Stała obsługa w zakresie public relations Kanału w okresie obowiązywania umowy stanowi kontynuację działań public relations po uruchomieniu nadawania TV Białoruś i obejmuje kluczowy, pierwszy okres działalności stacji, ze szczególnym uwzględnieniem wniosków i modyfikacji odnośnie strategii i taktyki wynikających z kampanii PR na etapie launchu. Oczekujemy prowadzenia działań w dziedzinie doradztwa strategicznego (public affairs) ze szczególnym uwzględnieniem obszarów govermental relations, parliamentary relations, local relations, oraz działań z dziedziny zarządzania sytuacją kryzysową (opracowanie planu komunikacji kryzysowej). Dodatkowe wymagania: - zapewnienie koordynacji oraz doradztwo w zakresie działań reklamowych i promocyjnych TV Białoruś. - określenie celów głównych i szczegółowych komunikacji w wymiarze krótko-, średnio- i długoterminowym - opracowywanie i skuteczną kolportację materiałów prasowych na temat TV Białoruś, oświadczeń, sprostowań, biuletynu informacyjnego itp.; - utrzymywanie bezpośrednich relacji z dziennikarzami wybranych mediów; - doradztwo w zakresie wypowiedzi udzielanych mediom; - przygotowywanie scenariuszy i nadzór nad realizacją wydarzeń kierowanych do mediów (śniadania prasowe, briefingi, konferencje prasowe, seminaria, panele dyskusyjne); - przygotowania profesjonalnych materiałów dotyczących projektu; - kreowanie publikacji medialnych rzetelnie prezentujących projekt w środkach masowego przekazu - skutecznej dystrybucji materiałów własnych oraz ważnych dla projektu raportów i analiz niezależnych ośrodków do istotnych osób i instytucji; - prowadzenie bieżącego monitoringu efektów działań PR i comiesięcznego raportowanie oraz na każde żądanie Zleceniodawcy. - powołanie osoby lub zespołu osób do obsługi TV Białoruś. biegle władających językiem białoruskim i posiadających szeroką wiedzę o realiach białoruskich. - przygotowanie i koordynacja działań promocyjnych i public relations na Białorusi - przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej trzech imprez promocyjnych na Białorusi - przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej trzech imprez promocyjnych w Polsce - praktyczna znajomość sytuacji społeczno-politycznej na Białorusi poparta doświadczeniem w realizowaniu badań, kampanii, akcji społecznych i promocyjnych na Białorusi; - znajomość specyfiki lokalnej Podlasia i zamieszkującej je mniejszości białoruskiej - dyspozycyjność Kampanię promocyjna Wykonawca winien przeprowadzić z uwzględnieniem lokalnych warunków społeczno-politycznych (rządy dyktatorskie, łamanie praw człowieka, cenzura, prześladowania opozycji, szykany względem wszelkich przejawów wolnego słowa i mediów) Kampania powinna być prowadzona w pierwszych miesiącach działania Kanału przez okres 9 miesięcy. Kampania promocyjna niezależnej telewizji w warunkach białoruskich musi być realizowana przez podmiot znający realia białoruskie. Analiza sytuacji politycznej na Białorusi wskazuje jednoznacznie, że władze odbierają projekt TV Białoruś jako inicjatywę wrogą, stąd nie można liczyć na kampanię w mediach oficjalnych i na nośnikach ogólnodostępnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.16.00 - Usługi public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.60.00 - Usługi public relations .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawcy muszą wykazać, że: -w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze public relations, której przedmiotem była między innymi organizacja imprez o charakterze promocyjnym, socjologicznym lub artystyczno - kulturalnym na terytorium Białorusi o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych. -dysponują co najmniej 1 osobą Koordynatora prac, która mieszka na terytorium Białorusi i włada biegle językiem białoruskim. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 260 000,00 zł. (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych). -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. -wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik NR 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. sposób wykonania - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska TV Białoruś ul. J. P. Woronicza 17 00-999 Warszawa blok A pokój 509.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Telewizja Polska TV Białoruś ul. J. P. Woronicza 17 00-999 Warszawa blok A pokój 504.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.