eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › przebudowa ulicy Chopina w Wadowicach - dojazd do nowego przejazdu kolejowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25591

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wadowice: przebudowa ulicy Chopina w Wadowicach - dojazd do nowego przejazdu kolejowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski Wadowice, do kontaktów: Joanna Grzyb, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, e-mail: joannagrzyb@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wadowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wadowicach, Piotr Pyka, Pl.Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 0-33 873-18-11 wewn.231, e-mail: piotr_pyka@poczta.fm. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wadowicach, Piotr Pyka, Pl.Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 0-33 873-18-11 wewn.231, fax 0-33 873-18-15, e-mail: piotr_pyka@poczta.fm. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Chopina w Wadowicach - dojazd do nowego przejazdu kolejowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wadowice, ul. Chopina. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Chopina - dojazd do nowego przejaazdu kolejowego w zakresie : wymiany istniejącej podbudowy, nawierzchni jezdni i chodników, krawężników, wykonania nowego oznakowania poziomego i pionowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje :a) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni i podbudowy;b) Wykonanie nowej podbudowy :- Warstwy dolnej z kruszywa naturalnego gr. 15 cm - 1 200 m2-Warstwy górnej z kruszywa łamanego 20 cm - 1 470 m2- Warstwy górnej z masy mineralno - bitumicznej gr. 10 cm - 1 200 m2c) Wykonanie nowej nawierzchni - Jezdni z masy mineralno - bitumicznej - warstwa wiążąca gr. 8 cm - 1 200 m2- Jezdni z masy mineralno - bitumicznej - warstwa ścieralna gr. 5 cm - 1 372,9 m2- Chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm - 238,0 m2- Chodników z betonowych płyt betonowych 50x50 gr. 7 cm - 98,8 m2d) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości : 5 000,00 PLN (słownie : pięć tysięcy złotych) do dnia 31 maja 2007r. do godziny 11.30 w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, wniesionym przelewem na konto Urzędu Nr 10 8111 1019 2002 2002 0158 0002 w Banku Spółdzielczym w Wadowicach; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158 z późn. zmianami) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Potencjał kadrowy : Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko :Kierownika budowy-uprawnienia drogowe Uwaga!Wymieniona osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia, przynależność do izby zawodowej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2. Potencjał techniczny a) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w szczególności sprzętem wymienionym poniżej : -Koparka 0,6 m3 1szt -Samochody samowyładowcze 5-10t 2szt -Samochód skrzyniowy 5t 1szt -Samochód dostawczy 0,9 t 1szt -Spycharka 75 KM 1szt -Walec samojezdny 10t 1szt -Walec samojezdny 15t 1szt -Rozkładarka mas bitumicznych 1szt 3. Doświadczenie a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności : - min. 3 roboty polegającą na budowie lub przebudowie dróg z nawierzchni mineralno - bitumicznej o powierzchni min 1 000 m2 każda; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;6. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika 2 do formularza oferty. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dla osób wymienionych w załączniku Nr 2.7. Informacja o posiadaniu sprzętu i środków transportu (\Potencjał techniczny\) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty. 8. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 12:00, Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, pok. 44.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.