eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Szczecin: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 255887 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221337 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 6 części: część I - materiały biurowe, część II - materiały biurowe, sprzęt telefoniczny, materiały eksploatacyjne do urządzenia kserograficznego, część III - materiału biurowe, sprzęt telefoniczny, telefaks, część IV - sprzęt telefoniczny, telefaks, materiały biurowe, urządzenia biurowe tj. gilotyna, niszczarka do dokumentów, materiały eksploatacyjne do urządzenia kserograficznego, kalkulator drukujący, część V - wieszak ścienny z uchwytami, tablica informacyjna trzyelementowa oraz dwuelementowa, część VI - materiały biurowe w tym kalkulator biurowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.14.10 - Telefaksy 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.50.00 - Tablice 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 31.15.81.00 - Ładowarki do baterii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I przedmiotowego postępowania realizowana w ramach Pomocy Technicznej PO KL współfinansowanej przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL 2007-2012 Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Budżet Pomocy Technicznej PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7926,61

  • Oferta z najniższą ceną: 7926,61 / Oferta z najwyższą ceną: 7926,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - Budżet Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, ul. Żubrów 3, Szczecin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Teresa Wróblewska, Bartosz Wróblewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ANMIT Spółka Cywilna, ul. Szarotki 3, 71-604 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3874,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4034,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4034,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4034,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI-Budżet WUP Filia Koszalin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowej 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1365,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1158,66

  • Oferta z najniższą ceną: 1158,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1158,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.