eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › IHIT/P/48/2010 - Roboty remontowe w Instytucie dotyczące budynków A , B i D w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Warszawa: IHIT/P/48/2010 - Roboty remontowe w Instytucie dotyczące budynków A , B i D w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5
Numer ogłoszenia: 255879 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHIT/P/48/2010 - Roboty remontowe w Instytucie dotyczące budynków A , B i D w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w Instytucie dotyczące budynków A, B i D w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5 Zakres robót I. Naprawa dachu nad agregatem wraz z remontem pomieszczeń w tym: - wykonanie nowego pokrycia dachowego z obróbkami, rynnami rurami spustowymi - remont tynków, usunięcie zacieków i roboty malarskie II. Prace w pomieszczeniach starej kotłowni do strony Warsztatu Stolarskiego w tym: A. Wejście do Budynku A (do Bufetu) - usunięcie grzyba, - nowe tynki, - nowe pokrycie dachu nad wejściem do magazynu ziemniaków papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi, - nowa rozdzielnia elektryczna B. Wymiana stropodachów nad dwoma pomieszczeniami przyległymi do Budynku A - wymiana drewnianego stropodachu o pow. ca 30 m2 nad pomieszczeniem piwnicy przylegającej do warsztatu stolarskiego - wymiana drewnianego stropodachu o pow. ca 70 m2 nad pomieszczeniem piwnicy przylegającej do Bud.A (dawna kotłownia węglowa) - prace budowlane polegające na odgrzybieniu, usunięciu zacieków i pomalowaniu w/w pomieszczeń III. Miejscowy remont dachów w tym: A. Remont dachu Budynek A - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - miejscowa wymiana papy - przesmarowanie dach IZOLBETEM D - remont kominów nad poziomem dachu B. Remont dachu Budynek B i inne roboty w budynku B - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - miejscowa wymiana papy - przesmarowanie dach IZOLBETEM D - remont kominów nad poziomem dachu - naprawa dachu przy wejściu do PBM wraz z miejscowym ociepleniem dachu - wymiana okładziny ściennej, kasowanie zacieków oraz roboty malarskie C. Remont dachu Budynek D - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - miejscowa wymiana papy - przesmarowanie dach IZOLBETEM D IV. Prace remontowe dotyczące Apteki w tym: A. Roboty w pomieszczeniu (wejście do Apteki) - roboty branży budowlanej polegające na wyburzeniu ścianki, zerwaniu posadzki, tynków, likwidacji zacieków, wymurowaniu nowej ścianki z otworem drzwiowym, oraz roboty posadzkarskie, wykończeniowe i malarskie - roboty branży elektrycznej polegające na dostosowaniu oświetlenia po zmianach w wejściu do Apteki, głównie dotyczy oświetlenia pomieszczeń - roboty naprawcze w zakresie obróbek blacharskich, rynny i rur spustowych na tarasie nad wejściem do Apteki B. Komora przyjęć leków w Aptece a. Wykonanie i montaż chłodzonego przedsionka o wymiarach zewnętrznych [cm] 250dł. x 226,5 szer. x 297,5 wys. stanowiącego komorę przyjęć i ekspedycji leków usytuowanego przed wejściem do komory chłodniczej pełniącej funkcję magazynu leków apteki Instytutu przy ul. Chocimskiej 5. Obudowa izotermiczna wykonana w postaci prefabrykatów z płyty warstwowej z rdzeniem poliuretanowym o grubości 80 mm. szczelnie ze sobą połączonych (atest PZH) Podłoga wykończona higieniczną blachą aluminiową przeciwpoślizgową. Drzwi chłodnicze przedsionka o wymiarach [cm] 90 x 2000 z zamkiem na klucz. Zadaszenie przedsionka i wejścia do niego stanowić będzie dodatkowy dach z blachy połączony konstrukcją z już istniejącym dachem nad komorą chłodniczą. Komora podniesiona o ca 20 cm nad poziom posadowienia, zgodnie z częścią istniejącą. Całość posadowiona z prawej strony komory magazynowej, połączona i uszczelniona przy pomocy profili z blachy lakierowanej. Wejście do komory magazynowej będzie możliwe tylko przez przedsionek stanowiący komorę przyjęć i ekspedycji leków. Pomieszczenia - istniejąca komora (posiada izolowane drzwi ) a w przedsionku izolowane drzwi do wykonania. b. Wykonanie i montaż instalacji chłodniczo-grzewczej przedsionka. Instalacja chłodniczo-grzewcza przedsionka to agregat chłodniczy z funkcją grzania utrzymujący żądaną temperaturę przechowywanych leków niezależnie od pory roku i temperatury zewnętrznej. Zakres temperatury : 20C do 80C. c. Wykonanie i montaż konstrukcji dystansującej wewnątrz ww komory chłodniczej i przedsionka Konstrukcja wykonana z siatki z drutu ocynkowanego o dużej sztywności zostanie zamocowana w odpowiednich miejscach do ścian pomieszczenia, zapewniając swobodny przepływ powietrza pomiędzy ścianą a opakowaniami z lekami. Wymiary komory istniejącej 5,00x2,50x3,00 w metrach trzymujących trwały odstęp opakowań z lekami w odległości 10 cm od ścian pomieszczenia. C. Wykonanie kraty przesuwnej w Budynku A I p. Magazyn Gospodarczy o wymiarach 160x200[cm] - rama kraty z profilu zamkniętego 40mm -30mm - pręty kraty z profilu zamkniętego 20mm -20mm - zamek atestowany V. Inne prace remontowe w tym: A. Naprawa balkonu w Budynku B - uzupełnienie ubytków betonu - naprawa zakotwienia balustrady - prace malarskie B. Wymiana posadzki Sterylizacja i inne prace malarskie Prace remontowe polegają na: - zerwaniu istniejących posadzek z tworzyw sztucznych - wykonaniu nowej posadzki z gresu oraz cokolika - prac malarskich we wskazanych lokalizacjach z usunięciem zacieków i innych czynności C. Dach nad maszynownią OPS Prace remontowe polegają na: - rozebraniu starych i wykonaniu nowych obróbek blacharskich przy ścianach budynku - obudowie połączenia komina z blachy i kanalizacji deszczowej na poziomie dachu OPS - wymianie rynien i rur spustowych - naprawy sufitu podwieszonego - skasowania zacieków i malowania części pomieszczenia - wykonania kratki ściekowej W załączeniu detal kalenicy (mocowanie obróbek blacharskich) W załączeniu : STROPODACH PŁASKI Poz. Wyszczególnienie 1 Konstrukcja - dwuteownik 180 2 Podłoże nośne - blacha trapezowa T-45 3 Paraizolacja - np. Folia FE 0,2 mm 4 Termoizolacja - przyjęto twardą płytę mineralną o grubości 12 cm 5 Pokrycie papowe 6 Ściany wzmocnione wieńcem żelbetowym 7 Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w kosztorysach nakładczych oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu- oświadczenie Wykonawcy zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że: a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w budynkach służby zdrowia - budynek czynny o wartości minimum 200.000, 00 zł brutto Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentu- oświadczenie Wykonawcy zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że: a)dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową - Kierownik Budowy b)dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy instalacji elektrycznych i sieci- Kierownik Robót Elektrycznych Wszystkie w/w osoby w pkt. a, b, c muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c)dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne aktualne uprawnienia eksploatacyjne do 1kV. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie: 1.1. W przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia) 1.2.Zmiany terminu realizacji wynikającego z wystąpienia nieprzewidzianych a niezbędnych do wykonania zamówienia robót dodatkowych o których mowa §9 pkt. 3 wzoru umowy 1.3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgoda obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, V piętro p. 508.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.