eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 118 WE WROCŁAWIU PRZY UL. BULWAR IKARA 19 W WIEKU 5 -13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH do oddziałów przedszkolnych i szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 118 WE WROCŁAWIU PRZY UL. BULWAR IKARA 19 W WIEKU 5 -13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH do oddziałów przedszkolnych i szkoły
Numer ogłoszenia: 255835 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 118 we Wrocławiu , Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 788 99 30, faks 0-71 788 99 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżeta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 118 WE WROCŁAWIU PRZY UL. BULWAR IKARA 19 W WIEKU 5 -13 LAT DOTYCZY DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH do oddziałów przedszkolnych i szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 118 im. płk. pil. B. Orlińskiego we Wrocławiu , ul. Bulwar Ikara 19. a)W okresie od 1 stycznia 2013 do 30 sierpnia 2013 ( z wyłączeniem dni od 15 lipca do 16 sierpnia 2013) dla 49 dzieci przedszkolnych w wieku 5 lat - całodzienne wyżywienie 4 daniowe: śniadanie, obiad tzn.: zupa drugie danie + kompot + owoc, podwieczorek . b) W okresie od od 1 stycznia 2013 do 30 sierpnia 2013 ( z wyłączeniem dni od 15 lipca do 16 sierpnia 2013) dla max. 98 dzieci przedszkolnych w wieku 6 lat) a średnio 80 dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkol-nych w Szkole Podstawowej nr 118. tylko obiad 4 daniowy tzn.: zupa , drugie , kompot, deser, c) W okresie od 1 stycznia 2013 do 27 czerwca 2013 dla max.400 dzieci , a średnio 250 dzieci szkolnych w wieku od 6 do 13 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 118 tylko obiad 4 daniowy tzn.: zupa , drugie danie kompot, deser, oraz odbioru resztek żywieniowych. Usługi świadczone będą na terenie Szkoły Podstawowej nr 118 im.płk.pil.B.Orlińskiego we Wrocławiu przy ul. Bulwar Ikara 19. Wykonawca wykorzysta własne termosy oraz naczynia ceramiczne , sztućce z atestami - przeznaczone dla dzieci . Zabrania się wykorzystywania naczyń jednorazowego użytku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety dla poszczególnych dzieci wskazane przez upoważnionego pracownika Szkoły Podstawowej nr 118 muszą być bezwzględnie zachowane 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 118 im.płk.pil.B.Orlińskiego we Wrocławiu , ul. Bulwar Ikara 19 a) 49 dzieci przedszkolnych w wieku 5 lat zapisanych na rok szkolny 2012/2013 do oddziałów przedszkolnych grup pięciolatków, b) max. 498 dzieci z oddziałów przedszkolnych grup sześciolatków oraz dzieci szkolnych w wieku od 6 - 13 lat uczęszczających do szkoły w roku szkolnym 2012/2013 oraz odbioru resztek żywieniowych. 2.Harmonogram dostaw i wydawania posiłków w ciągu dnia kształtuje się następująco: W części A (dzieci przedszkolne - 5 latki): Godzina 8.30 - dostawa śniadania do sal przedszkolnych (2 sale), termosy własne, naczynia własne , wydanie śniadania dzieciom, obsługa dzieci w trakcie trwania śniadania, posprzątanie po śniadaniu; Godzina 11:00 - 11.30 - dostawa pierwszego dania w termosach własnych do sal przedszkolnych , (2 sa-le),termosy własne, naczynia własne, obsługa dzieci, posprzątanie po I daniu Godzina 13:00 - 13.30 - dostawa II dania oraz kompot i owoc do sal przedszkolnych ( 2 sale) w termosach wła-snych, naczynia własne, wydanie dzieciom II dania, kompot i owoc obsługa w trakcie posiłku, posprzątanie po posiłku, Godzina 15.00 - dostawa podwieczorku do sal przedszkolnych ( 2 sale) w termosach własnych, naczyniach własnych , obsługa dzieci, posprzątanie po podwieczorku; W części B (dzieci sześcioletnie z oddziałów przedszkolnych i dzieci szkolne) Dzieci sześcioletnie - oddział przedszkolny: Godzina 11:00 - 11.30 dostawa zupy do wydawalni posiłków szkoły, w termosach własnych, naczyniach wła-snych , obsługa uczniów, posprzątanie po wydaniu posiłku, Godzina 13.00 - 13.30 dostawa drugiego dania , kompotu i deseru do stołówki szkoły w termosach własnych, naczyniach własnych, wydanie, obsługa dzieci, posprzątanie po posiłku Dzieci szkolne ; 6-13lat : Godzina od 12.00 do 15.00 - dostawa zupy, drugiego dania , kompotu i deseru do stołówki szkoły w termosach własnych, naczyniach własnych, wydanie, obsługa dzieci, posprzątanie po posiłku Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków - na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw, aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. 3.Miejsce realizacji zamówienia: a)Zamawiający na czas realizacji zadania polegającego na wydawaniu posiłkówudostępnia wydawalnię posiłków wraz z zapleczem znajdujące się na terenie Szkoły Podstawowej nr 118 im.płk.pil.B.Orlińskiego we Wrocławiu. Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się na wyposażeniu wydawalni posiłków zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. b)Posiłki - obiady przygotowywane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem, oraz schłodzeniem: - termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków (zupa, napoje) - termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji, zapewniają dostarczenie na sale poszczególnych części posiłków. c) Posiłki muszą być dostarczane z zewnątrz - gorące posiłki należy dostarczać w termosach, zapewniają-cych temperaturę żywności zgodną z wymogami, tzn. minimalna temperatura zupy winna wynosić 75 °C, drugiego dania 65 °C, płynów 80 °C, a maksymalna temperatura produktów zimnych ( sałatki, pasty, sery itp.) 15 °C. d) Brudne termosy nie mogą zostać w placówce do dnia następnego. e)Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno - Epidemiologiczny. f)Właścicielem niezbędnej ilości termosów dla zapewnienia płynnej dostawy i dystrybucji posiłków dla po-szczególnych grup jest Wykonawca. g)Zamawiający wymaga przygotowywania posiłków - śniadanie i podwieczorek dla grup dzieci przed-szkolnych - pięciolatki - w części kuchennej wydawalni posiłków zlokalizowanej w budynku szkoły przy ul. Bulwar Ikara 19. h)Dystrybucja posiłków z miejsca produkcji (przygotowania) bezpośrednio do wydawalni Zamawiającego realizowana będzie przez Wykonawcę oraz na jego koszt. i) Transport posiłków do wydawalni Zamawiającego powinien odbywać się z zapewnieniem właściwej ochrony i temperatury, środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków. Środki transportu Żywności powinny posiadać atesty PZH. 1. Zasady przygotowywania posiłków: a) Posiłki winny spełniać Normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym dla miasta Wrocławia. b)Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych. c)Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości od-żywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warun-kach zdrowotnych Żywności i Żywienia dzieci od 5 do 6 lat oraz w wieku od 6 do 13 lat przy równocze-snym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość, święta. d)Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana dietetyczce Wykonawcy pisemnie w momencie uzyska-nia informacji od rodzica, w trakcie roku szkolnego najpóźniej na 1 dzień przed podaniem posiłku. Ogólną kontrolę nad prawidłowością Żywienia sprawować będzie pracownik szkoły upoważniony przez Dyrektora SP nr 118. Wyklucza się posiłki na bazie Fast food. e)Jadłospis podlegać będzie kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia ja-dłospisów na kolejne 10 dni najpóźniej trzy dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. Na wniosek Dyrektora SP Nr 118. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej zmiany zakwestionowanego jadłospisu. f)Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania jadłospisu na kolejne 5 dni na tablicy ogłoszeń w częściach przedszkolnych i w części szkolnej oraz przekazania jadłospisu w formie elektronicznej do umieszczenia na stronie www szkoły. g) Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi norami HACCP i aktualnymi przepisami prawa. h)Należy mieć na uwadze, że żywieniu może podlegać grupa dzieci spożywających wyłącznie posiłki jarskie - fakt ten należy brać pod uwagę przy tworzeniu jadłospisów. W jadłospisach należy również przewidywać zamienniki dla dzieci alergicznych i cukrzycowych. Wymaga się aby ilość dostarczanych diet odpowiadała ilości określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego. i)Wymagane jest przedkładanie jakościowej oceny jadłospisów posiłków dekadowych za każdy kwartał, przeprowadzanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. j)Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów oraz dostosuje rodzaje podawanych potraw do rangi posiłków w ciągu dnia (np. należy unikać podawanie jajek, parówek lub kiełbasy jako danie główne na obiad). k)Codziennie w ramach posiłku dla dzieci musi znaleźć się świeża zielenina (nacie, koper, szczypiorek ), krojona na miejscu w siedzibie Zamawiającego. l)Zamawiający zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, parówek, produktów masłopodobnych, soków zagęszczonych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. m)W przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego (mielone) na rzecz całych sztuk mięsa. n)Owoce podawane dzieciom maja być w całości - niedopuszczalne jest dzielenie jednego owocu pomiędzy kilkoro dzieci. a)Do przygotowania posiłków należy używać masła 82% a nie margaryny. b)Wymagane jest minimalne zastosowanie produktów przetworzonych na poczet innych wartościowych składników odżywczych. c)Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. (wyklucza się sporządzania potraw z proszku za wyjątkiem budyniu i kisielu); d)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ilość posiłków (w tym diet) zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany miesiąc z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki i w siedzibie Wykonawcy, a w przypadku dowozu półproduktów lub całych dań do siedziby Zamawiającego, powinien to czynić pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. e)Zapotrzebowanie na dany miesiąc Zamawiający będzie przekazywał pisemnie Wykonawcy najpóźniej do pierwszego dnia danego miesiąca. Zapotrzebowanie będzie sporządzone w formie pisemnej i dostarczone Wykonawcy przez upoważnionego pracownika SP nr 118 . f)Ewentualne zmiany przekazane będą Wykonawcy w czasie nie krótszym jak 2 godziny przez planowanym wydaniem posiłku. g)Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków wynikające z nieo-becności dzieci, uczniów lub rezygnacji dzieci, uczniów z posiłków w kolejnych miesiącach. h)Rozliczenie za realizację zamówienia odbywać się będzie raz w miesiącu na koniec miesiąca na podstawie dokumentacji określającej faktyczną liczbę dostarczonych posiłków . i)Wykonawca w chwili przystąpienia do przetargu zobowiązany jest do przedstawienia jakościowej oceny jadłospisów przeprowadzanej przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. j)Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. k)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mięć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dowóz w części A: 4 posiłków dziennie oraz w części B obiadu 4-daniowego do wydawalni posiłków usytuowanej w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiającyy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 usługi w zakresie przygotowywania i podawania posiłków dla dzieci przedszkolnych lub/i szkolnych na kwotę co najmniej 200 tys. zł brutto ( jedna usługa), z podaniem ich war-tości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Druk-Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2)Decyzje wydane przez PIS dopuszczające środki transportu do przewożenia artykułów produkcji i transportu żywności. 3)Zaakceptowane wzory umów sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 i 8 do niniejszej specyfikacji. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpisane będą one przez osoby nie wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lun Ewidencji Działalności Gospodarczej. 5)Przykładowe 4 jadłospisy rozpisane na dekady. 6)Zaakceptowany i podpisany Plan Higieny obejmujący swym zakresem całokształt czynności związanych z utrzymaniem porządku i czystości w wynajętych pomieszczeniach - załącznik nr 9 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w sytuacjach, których nie można było przewi-dzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3.Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy m.in. w następujących sytuacjach: -zmian organizacyjnych Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy; -zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przed-miotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; -zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy; -zmian korzystnych dla Zamawiającego, w sytuacji uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany; 5.Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych (Dz.U. z 25 czerwca 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) i art.140 ust. 3 stanowiących, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a)zmiana nr rachunku bankowego, b)zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, c)zmiana danych teleadresowych. 8.Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp118.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 118 ul. Bulwar Ikara 19 54-130 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 14:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 118 ul. Bulwar Ikara 19 54-130 Wrocław sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.