eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup art. promocyjnych oraz na wykonanie i dystrybucję broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn.Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15 - nr spr. 174/Ckt/15/MG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Warszawa: Zakup art. promocyjnych oraz na wykonanie i dystrybucję broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn.: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15 - nr spr. 174/Ckt/15/MG
Numer ogłoszenia: 255794 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121405 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup art. promocyjnych oraz na wykonanie i dystrybucję broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn.: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15 - nr spr. 174/Ckt/15/MG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup art. promocyjnych oraz na wykonanie i dystrybucję broszury informacyjnej w związku z realizacją projektu pn.: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15. Zamówienie obejmuje dostawę: Zadanie nr 1 - Wskaźnik laserowy, pendrive, torba na dokumenty oraz inny asortyment biurowy wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 2 - Pendrive/dysk USB, długopis, smycz, wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 3 - Teczka, notatnik, wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 4 - Foldery (projekt, druk, łamanie, skład, dystrybucja), wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 4) - załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrażaniem SIS II współfinansowanego z środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Wskaźnik laserowy, pendrive, torba na dokumenty oraz inny asortyment biurowy wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 1-3) - załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BORA Sp. z o. o., ul. Chłodna 64/114, 00-872 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7419,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9126,04

  • Oferta z najniższą ceną: 9126,04 / Oferta z najwyższą ceną: 9287,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Foldery (projekt, druk, łamanie, skład, dystrybucja), wg wykazu zawartego w Projekcie umowy (zadanie 4) - załącznik nr 4 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI -B Spółka Jawna Krzysztof Boiński i Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28612,50

  • Oferta z najniższą ceną: 28612,50 / Oferta z najwyższą ceną: 48579,09

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.