eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku Zespołu Szkół im. J. Bema dla potrzeb funkcjonowania Urzędu Pracy w Zawierciu przy ul. Parkowej 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Zawiercie: Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku Zespołu Szkół im. J. Bema dla potrzeb funkcjonowania Urzędu Pracy w Zawierciu przy ul. Parkowej 2
Numer ogłoszenia: 255782 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203288 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku Zespołu Szkół im. J. Bema dla potrzeb funkcjonowania Urzędu Pracy w Zawierciu przy ul. Parkowej 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku Zespołu Szkół im. J. Bema dla potrzeb funkcjonowania Urzędu Pracy w Zawierciu, na działce nr Ew. 162/9 (k.m. 28 obręb Zawiercie, przy ul. Parkowej 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót - jako element uzupełniający opisu robót. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca winien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, oraz przepisami bhp i p.poż, przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 4. Wykonawca winien wyposażyć budynek w niezbędny sprzęt p.poż oraz oznakowanie budynku (np. drogi ewakuacyjne, gaśnice, wyłącznik główny prądu i inne wymagane). 5. Wykonawca prac zobowiązuje się na swój koszt do przygotowania i przekazania Zamawiającemu wszystkich wymaganych przepisami prawa i treścią Umowy dokumentów, potrzebnych do zawiadomienia właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy oraz do uzyskana decyzji na użytkowanie obiektu w tym m. in.: protokołów, badań i sprawdzeń inst. elektrycznej, odgromowej, wentylacyjnej, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, świadectwa charakterystyki energetycznej, wykonanie instrukcji p.poż dla budynku, przygotowanie scenariusza pożarowego itp. 6. W zakresie robót ingerujących w istniejące pokrycie dachowe - do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ścisła współpraca z firmą, która wykonywała pokrycie dachowe i udzieliła gwarancji i rękojmi. Przyjęta w ofercie technologia przejść przez pokrycie dachowe winna zapewniać utrzymanie w mocy warunków gwarancji istniejącego pokrycia. Na tą okoliczność musi być spisany stosowny protokół / protokół konieczności, będący dokumentem utrzymującym gwarancję pokrycia dachowego w mocy. Treść protokołu muszą akceptować wszystkie Strony. Wykonawcą pokrycia dachowego jest firma: SYLWAKO Sylwester Woźniak ul. Zachodnia 16 Ryczów-Kolonia 42-440 Ogrodzieniec 7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu tj. budynku Zespołu Szkół im. J. Bema przy ul. Parkowej 2 w Zawierciu. Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych wykonawców oraz zamieści stosowaną informację na stronie internetowej. W przypadku zgłoszenia wniosku wykonawcy po wyznaczonym już terminie wizji lokalnej - Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60 miesięcznego okresu gwarancji oraz 60 miesięcznego okresu rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz min 25 lat gwarancji systemowej producenta na sieć strukturalną telefoniczno - komputerową, liczony od dnia, w którym podpisano protokół końcowy odbioru prac i producent okablowania wystawił certyfikat gwarancji. Gwarancja na sieć strukturalną telefoniczno - komputerową będzie co najmniej obejmować: a) Gwarancję materiałową ( producent zagwarantuje, że jeśli w jego produktach podczas dostawy, instalacji, bądź 25-letniej eksploatacji wykryte zostaną wady lub usterki fabryczne, to produkty te zostaną naprawione lub wymienione na fabrycznie nowe); b) Gwarancję parametrów łącza/kanału ( Producent zagwarantuje, że łącze stałe bądź kanał transmisyjny zbudowany z jego komponentów przez okres 25 lat będzie charakteryzował się parametrami transmisyjnymi przewyższającymi wymogi stawiane przez normę ISO/IEC 11801 Am.1,2 dla klasy E ) c) Gwarancję aplikacji ( Producent zagwarantuje, że na jego systemie okablowania przez okres 25 lat będą pracowały dowolne aplikacje ( współczesne i opracowane w przyszłości ), które zaprojektowane były ( lub będą ) dla systemów okablowania klasy E ( w rozumieniu normy ISO/IEC 11801 Am. 1,2 ) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: Handel, Usługi Budowlane Sitkiewicz Cezary LIDER Handel, Usługi Budowlane Sitkiewicz Zenon, ul. Drzewna 55b, 42-280 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1554544,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1895385,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1895385,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2100320,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.