eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV oraz drzwi wejściowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Tychy: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV oraz drzwi wejściowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach
Numer ogłoszenia: 255739 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV oraz drzwi wejściowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany drewnianej stolarki okiennej na okna PCV - w 41 lokalach mieszkalnych oraz drzwi wejściowych - w 3 lokalach mieszkalnych, wyszczególnionych w Wykazie stolarki okiennej, stanowiącym załącznik do SIWZ administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr IV. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 2.1. Wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna PCV w kolorze białym z nawiewnikami higrosterowanymi: - okna jednoskrzydłowe, o wymiarach 0,85 x 0,85 - 3 szt., 0,90 x 1,45 - 2 szt., 0,70 x 0,70 - 1 szt., 1,00 x 1,45 - 2 szt. - okna dwuskrzydłowe, o wymiarach 1,40 x 1,45 - 5 szt., 1,50 x 1,75 - 10 szt., 2,20 x 1,00 - 1 szt., 1,20 x 1,45 - 1 szt., 1,50 x 1,45 - 2 szt., 1,50 x 1,60 - 7 szt., 1,60 x 1,45 - 7 szt., 1,15 x 0,90 - 6 szt., 1,60 x 1,65 - 2 szt., 1,20 x 1,60 - 2 szt., 1,80 x 1,45 - 1 szt., 1,75 x 1,60 - 2 szt. - okna trzyskrzydłowe, o wymiarach 2,40 x 1,75 - 2 szt., 2,34 x 1,45 - 5 szt., 2,20 x 1,45 - 4 szt., 2,40 x 1,45 - 2 szt., 2,50 x 1,75 - 1 szt., 2,40 x 1,65 - 3 szt., 2,30 x 1,45 - 9 szt. - zestawy balkonowe o wymiarach 1,60 x 1,45 x 1,00 x 2,20 - 1 szt., 1,50 x 1,75 x 1,00 x 2,50 - 4 szt., 1,50 x 1,45 x 0,90 x 2,30 - 3 szt., 1,50 x 1,60 x 1,00 x 2,50 - 1 szt., 1,60 x 1,45 x 0,90 x 2,30 - 2 szt., 1,20 x 1,65 x 0,90 x 2,20 - 2 szt., 1,60 x 1,45 x 1,00 x 2,30 - 1 szt., 1,60 x 1,60 x 0,90 x 2,30 - 2 szt., 1,40 x 1,60 x 0,90 x 2,45 - 1 szt., 1,50 x 1,60 x 1,00 x 2,40 - 1 szt., 2,40 x 1,75 x 0,90 x 2,40 - 1 szt. - drzwi balkonowe jednoskrzydłowe o wymiarach 1,80 x 2,00 - 1 szt., 2,30 x 2,30 - 4 szt. 2.2. Wymianę drzwi wejściowych o wymiarach 0,90 x 2,00 - 3 szt. 2.3. Roboty towarzyszące: - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych , - wywóz i utylizacja gruzu. 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. 4. Szczegółowe wymagania i parametry techniczne dotyczące stolarki okiennej i drzwiowej określają Załączniki Nr 1 - 6 do przedmiaru robót. 5. Przedmiar robót wraz z Załącznikami, Wykaz stolarki okiennej oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, stanowią załączniki do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach i właściwości nie gorszych niż wskazane w przedmiarach robót. 7. Wykonawca, który posłuży się materiałami równoważnymi jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarze robót. 8. Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej lokali mieszkalnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych - na czas związania ofertą).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - PZP., tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty w ramach odrębnych umów odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 75 000,00 zł (brutto). 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ÷ 4) ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną). 1.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy - Pzp.) oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy - PZP.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1.1.lit.a) i b) muszą być złożone dla każdego z nich). 1.2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy - PZP.): a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w którym, należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. roboty dotyczące wymiany stolarki i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 75 000,00 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). b) kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 1.3. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22. ust. 1 pkt. 3) ustawy - PZP.: a) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Podwykonawcy: W przypadku udzielenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20, cena 20 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15 , 43 - 100 Tychy , ul. Filaretów 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.