To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Biały Bór: Dostawa wyposażenia w ramach zadania Przebudowa i wyposażenie Biblioteki Publicznej w Białym Borze
Numer ogłoszenia: 255671 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231721 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna w Białym Borze, Ul. Nadrzeczna 2a/3, 78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3739423, faks 94 3739423.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach zadania Przebudowa i wyposażenie Biblioteki Publicznej w Białym Borze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia biblioteki realizowana w ramach adaptacji istniejących pomieszczeń piwnicznych i kotłowni w budynku Przychodni Zdrowia w Białym Borze, ul. Nadrzeczna 2a. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego wyposażenia: Etap I 1. Regały na książki dwustronne - 24 szt. 2. Regały na książki jednostronne - 25 szt. Etap II 1. Stojak gazetowy - 1 szt. 2. Regał na czasopisma - 1 szt. 3. Szafa do prezentacji i przechowywania płyt CD - 1 szt. 4. Kącik dziecięcy - 1 kpl. a. Narożnik - 2 szt. b. Szafka z 3 szufladami - 1 szt. c. Narożnik wewnętrzny - 1 szt. d. Szafka - szt. e. Kontenery na książki - 15 szt. f. Pufy dla dzieci z ekoskóry - 15 szt. 5. Stół konferencyjny składany - 2 szt. 6. Stoliki kwadratowe dla dzieci i dla dorosłych do czytelni - 10 szt. 7. Stoliki do foteli, okrągłe - 2 szt. 8. Stolik do sofy kwadratowy - 1 szt. 9. Boksy komputerowe na 5 stanowisk - 1 kpl. 10. Krzesła do czytelni - 40 szt. 11. Krzesła obrotowe gabinetowe - 3 szt. 12. Fotele tapicerowane - 2 szt. 13. Sofa tapicerowana - 2 szt. 14. Tablica do przypinania prac dzieci - 2 szt. 15. Tablica informacyjna - 1 szt. 16. Tablica magnetyczna - 2 szt. 17. Ekran ścienny do projekcji - 1 szt. 18. Składane ścianki prezencyjno-informacyjne - 1 szt. Biuro; 19. Szafa ubraniowo-biurowa zamykana - 1 szt. 20. Biurko ergonomiczne z kontenerem - 1 szt. 21. Szafa aktowa zamykana - 1 szt. 22. Fotele tapicerowane - 2 szt. 23. Stolik okrągły O 600 mm - 1 szt. Pomieszczenie socjalne; 24. Szafa ubraniowa - 1 szt. 25. Szafa gospodarcza przeszklona - 1 szt. 26. Stolik 1200x800 mm - 1 szt. 27. Krzesła tapicerowane - 6 szt. 28. Szafka pod zlew (dolna) - 1 szt. 29. Szafka nad zlew (górna) - 1 szt. 30. Szafa gospodarcza - 1 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany przez Ministra Kultury i Dziedzictwa narodowego w ramach Programu Wieloletniego Kultura+, Priorytet Biblioteka +, Infrastruktura bibliotek oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego i Gminę Biały Bór.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Studio 7 Piotr Chodakowski, Miąsowa 19, 28-305 Sobków, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47697,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57986,00
Oferta z najniższą ceną: 57986,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119628,57
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostawa i montaż mebli na wyposażenie II piętra Szpitala Dziecięcego "OLSZÓWKA" przy ul. Słowackiego 8 w Rabce Zdrój"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.