eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Mysłowice: Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi
Numer ogłoszenia: 255664 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice , ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest opracowanie następujących projektów: 2.1) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów: Mikołowska-Stokrotek, Cmentarna w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr XXIV/421/12 z dnia 1 marca 2012 r.; 2.2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stary Ewald w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr XXIV/423/12 z dnia 1 marca 2012 r.; 2.3) Zmiany Miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Mysłowic zatwierdzonego Uchwałą Nr XVII/198/2003 Rady Miasta Mysłowice z dnia 14 listopada 2003 roku (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 115, poz. 3721 z dnia 23.12.2003 r.) - zmiana mpzp Topolowa i zmiana mpzp Dworcowa oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Południowa w Mysłowicach zatwierdzonego Uchwałą Nr LXV/659/06 Rady Miasta Mysłowice z dnia 30 marca 2006 roku (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 54, poz. 1511 z dnia 9.05.2006 r.) - zmiana mpzp Białobrzeska - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr XXIV/424/12 z dnia 1 marca 2012 r. Informacje i dane techniczne charakteryzujące przedmiot zamówienia określa - zał. nr 8 do siwz. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje min. sporządzenie koncepcji i projektu planu miejscowego, wprowadzenie zmian do projektu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i rozpatrzonych uwag, sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko wraz ze wszystkimi dokumentami potrzebnymi do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, sporządzenie prognozy skutków finansowych wraz z projektem załącznika o sposobie realizacji inwestycji gminnych z zakresu infrastruktury i zasadach ich finansowania, sporządzenie wzorów pism i dokumentów wymaganych procedurą sporządzania planu miejscowego, potrzebnych do przeprowadzenia kompletnej procedury sporządzenia i uchwalenia planu, w tym w szczególności do ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień oraz wystąpień o opinie i uzgodnienia projektu planu, wyłożenia projektu do publicznego wglądu, przygotowanie propozycji stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków oraz uwag, sporządzenie listy nieuwzględnionych uwag, sporządzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi załącznikami, skompletowanie dokumentacji prac planistycznych, w tym dokumentacji formalno-prawnej oraz powtórzenie niezbędnych czynności jeżeli zajdzie taka potrzeba. Szczegółowy zakres prac i obowiązków, podział prac na etapy oraz przewidywane terminy ich przekazania określa Harmonogram rzeczowo-terminowy stanowiący zał. nr 8A do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia w podmiotach dysponującymi tymi materiałami, w tym Wykonawca dokona oceny możliwości wykorzystania fizjografii dla miasta Mysłowice z 2005 r. na cele opracowania projektu planu. Przedstawiciele Wykonawcy wg ustaleń z Zamawiającym zobowiązani są do uczestnictwa w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej, na wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu miejscowego, publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sesji Rady Miasta, na której uchwalany będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za wysyłkę korespondencji i poniesienia kosztów związanych z opiniowaniem projektu planu przez komisję urbanistyczno-architektoniczną. Inne ewentualne koszty pozyskania opinii i uzgodnień obciążają Wykonawcę. Na prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 24 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w formie końcowej. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru musi zostać podpisany przez głównego projektanta, a prognoza skutków finansowych przez rzeczoznawcę majątkowego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z podziałem na 3 części zamówienia: 3.1) część zamówienia nr 1 - opracowanie projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów: Mikołowska-Stokrotek, Cmentarna w Mysłowicach; 3.2) część zamówienia nr 2 - opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stary Ewald w Mysłowicach; 3.3) część zamówienia nr 3 - opracowanie projektu zmiany Miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Mysłowic - zmiana mpzp Topolowa i zmiana mpzp Dworcowa oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Południowa w Mysłowicach - zmiana mpzp Białobrzeska.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN 00/100) - w przypadku złożenia oferty na część nr 1, - 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN 00/100) - w przypadku złożenia oferty na część nr 2, - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN 00/100) - w przypadku złożenia oferty na część nr 3. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazanie, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym) dla gminy powyżej 50 tys. mieszkańców o powierzchni powyżej 50 km2, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze - Dz. U. z 2011 r. Nr 163, poz. 981 z późn. zm.) i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych albo - wykazanie, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym) dla gminy powyżej 50 tys. mieszkańców o powierzchni powyżej 50 km2 oraz jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym), który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze - Dz. U. z 2011 r. Nr 163, poz. 981 z późn. zm.) i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych, uwagi: 1) Zamawiający wymaga wykazania ww. usługi/usług/ niezależnie od liczby części na które złożono ofertę; 2) opracowanie planu dla terenu górniczego spełnia wymóg wykonania usługi polegającej na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze - Dz. U. z 2011 r. Nr 163, poz. 981 z późn. zm.) i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega wiedza i doświadczenie ww. wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazanie, że wykonawca dysponuje albo będzie dysponował osobą/osobami/ posiadającą/ymi/: - uprawnienia do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie oraz posiadającą aktualny wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - będącą głównym projektantem planu, - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz posiadającą aktualny wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych i podlegającą obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) - sporządzającą prognozę skutków finansowych albo wykazanie, że wykonawca dysponuje albo będzie dysponował osobą/osobami/ posiadającą/ymi/ odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, uwagi: 1) Zamawiający wymaga wykazania osoby/osób/ posiadającej/ych/ uprawnienia w ww. zakresie niezależnie od liczby części na które złożono ofertę; 2) Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia w ww. zakresie albo wykazania co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia w ww. zakresie, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał osobowy ww. wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym, w odniesieniu do: 2.1) harmonogramu rzeczowo-terminowego realizacji przedmiotu umowy, stanowiącego załącznik do umowy; 2.2) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/; 2.3) terminu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2; 2.4) osoby głównego projektanta oraz osoby do kontaktu w sprawach realizacji przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego; 2.5) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych; 2.6) zmiany sposobu finansowania przedmiotu umowy w przypadku możliwości zmian w budżecie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do głównego projektanta oraz osoby do kontaktu w sprawach realizacji przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego może nastąpić w przypadku: 3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy; 3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mysłowice, Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 305, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 305.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów: Mikołowska-Stokrotek, Cmentarna w Mysłowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Stary Ewald w Mysłowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zmiany Miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Mysłowic - zmiana mpzp Topolowa i zmiana mpzp Dworcowa oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Południowa w Mysłowicach - zmiana mpzp Białobrzeska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.