eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Kielce: Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów
Numer ogłoszenia: 255613 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221673 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1.1. Przedmiot zamówienia Nazwa zamówienia Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Udrożnienie koryta rzeki Łukawka w miejscowości Marcinkowice, gm. Opatów, w zakresie objętym dokumentacją projektową, opracowaną w 2012r. przez Pana Wacława Nalepę (upr. bud. 48/65/KL do projektowania w specjalności inżynieria wodna), składającą się z: projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót o charakterze wyłącznie informacyjnym. Dla omawianego przedsięwzięcia Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach posiada decyzję pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwestycję zgodnie z warunkami w/w pozwolenia oraz Opinią Nr103/2013 ZUDP w Opatowie. Przedmiotem inwestycji jest udrożnienie koryta rzeki Łukawki (km 2+240 do 2+334) na długości 94m, wykonanie mostu o świetle 3,50m, rozebranie istniejącego przepustu O1,0 + O0,8m, we wsi Marcinkowice gm. Opatów. Zakres inwestycji obejmuje odcinek rzeki, który z uwagi na usytuowanie wzdłuż drogi gminnej powoduje erozję nasypu drogowego, a z uwagi na małą przepustowość wód wezbraniowych powoduje zagrożenie dla przyległego terenu. Problemy z zagrożeniem powodziowym stwarza istniejący dwuotworowy przepust drogowy (św. O1,0+0,80m) usytuowany na ostrym łuku rzeki. Przepust ma zbyt małe światło, a usytuowanie niekorzystne hydraulicznie powoduje problemy w czasie wezbrań powodziowych. Szczegółowy zakres inwestycji: - rozebranie istniejącego przepustu dwuotworowego i zasypanie istniejącego koryta na długości 20m, - zmiana trasy rzeki na długości 35m dla wyeliminowania niekorzystnego łuku przed wlotem na most, - wykonanie na zmienionej trasie rzeki mostu gospodarczego o świetle 3,5x1,75m, szerokości 15m dla zapewnienia wjazdu na działkę nr 217/3 i na drogę gminną (działka nr 205), - ubezpieczenie dna i skarpy rzeki na długości 10m na wlocie mostu i na długości 17m na wylocie z mostu; ubezpieczenie na wlocie i wylocie geokratą wysokości 25cm z wypełnieniem kamieniem. Tuż poniżej mostu na odcinku 4,0m dno i brzegi umocnione płytami betonowymi zbrojonymi grubości 20cm, - wyprofilowanie i ubezpieczenie dna oraz prawego brzegu bez zmiany trasy rzeki w granicach działki nr 236 geokratą wysokości 25cm na długości 52km (km 2+240 do 2+292), - wykonanie na lewym brzegu rzeki ściany stalowej szczelnej t=6,0m na długości 58m (km 2+240 do 2+298); wysokość ściany nad dnem rzeki 2,8 - 2,7m; ściana zwieńczona oczepem żelbetowym; - drenaż z rur perforowanych PP160mm usytuowany pomiędzy ścianą stalową, a krawędzią nasypu drogowego; zadaniem drenażu będzie utrzymanie poziomu wody gruntowej w nasypie drogowym na głębokość ca 1,50m, - wykonanie wzdłuż ściany szczelnej poręczy stalowych energochłonnych (na długości 58m) z uwagi na pionowy brzeg o wysokości 2,6 -2,7m; - mechaniczne ścinanie drzew szt. 18. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić właścicieli działek, na których znajdują się drzewa, o terminie wycinki. Drewno uzyskane z wycinki drzew, jest własnością właścicieli poszczególnych działek. - Zgodnie z warunkami pozwolenia wodno-prawnego, roboty ziemne związane z realizacją przedmiotowej inwestycji, należy prowadzić w sposób wykluczający możliwość uszkodzenia skarp i dna rzeki, przy zapewnieniu nienaruszalnego przepływu wód. Roboty ziemne prowadzone wzdłuż istniejącego gazociągu, należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem uprawnionych pracowników PDG Ożarów, ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca winien informować ZG w Sandomierzu o szczegółowych terminach prowadzenia prac w rejonie gazociągu. 1.2. Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych; - zachowanie szczególnej ostrożności przy pracy sprzętu na drodze (wbijanie ściany szczelnej)- - droga jest wąska i usytuowana na łukach o małej widoczności; - ustawienie znaków sygnalizujących prace na jezdni i zwężenie drogi; 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego - zasadami wiedzy technicznej - uzgodnieniami. 1.4. Dokumentacja techniczna, SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2013 poz. 907 z późn. zm. - zwana dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 1. 1.5. Dokumentacja techniczna, SIWZ, wzór umowy oraz wzór oferty zwane są dalej dokumentacją przetargową 1.6. Drewno uzyskane z wycinki drzew z działek Skarbu Państwa Wykonawca zakupi za cenę określoną w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie ceny drewna. Jeżeli cena drewna po weryfikacji nie zostanie zaakceptowana, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie pocięcie pozyskanego drewna na odcinki o dł. 1m i odpowiednie ułożenie (na podkładach) oraz nadzór nad nim do czasu odbioru końcowego, w ramach zakresu zamówionych prac. W takim przypadku sprzedaż pozyskanego drewna przez Zamawiającego zostanie przeprowadzona odrębną procedurą po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. 2. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania całego zamówienia (wraz z odbiorem końcowym): do dnia 16-12-2013 r. w tym: wykonanie robót budowlanych i zawiadomienie Zamawiającego o zakończeniu robót: do dnia 09-12-2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp.J. Mieczysław Siemaszek, Antoni Gancarz, ul. Mostowa 2, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351428,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 364907,46

  • Oferta z najniższą ceną: 364907,46 / Oferta z najwyższą ceną: 513613,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.