eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 1) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród (odcinek od km 0+647,30 do km 0+867,60) 2) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród - budowa oświetlenia ulicznego. (wymiana istniejących opraw oświetleniowych na istniejących słupach w stronę Pszczelińca na oprawy wyposażone w reduktory mocy).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Krasnobród: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 1) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród (odcinek od km 0+647,30 do km 0+867,60) 2) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród - budowa oświetlenia ulicznego. (wymiana istniejących opraw oświetleniowych na istniejących słupach w stronę Pszczelińca na oprawy wyposażone w reduktory mocy).
Numer ogłoszenia: 255517 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. 1) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród (odcinek od km 0+647,30 do km 0+867,60) 2) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród - budowa oświetlenia ulicznego. (wymiana istniejących opraw oświetleniowych na istniejących słupach w stronę Pszczelińca na oprawy wyposażone w reduktory mocy)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród (odcinek od km 0+647,30 do km 0+867,60) - Zakres robót budowlanych branży drogowej w ulicy Wczasowej: Nawierzchnia drogi w km 0+647.30 - 0+867.60 z kostki brukowej betonowej szarej, grubości 8 cm, układana na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 1211,65m2 Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie na przejściu dla pieszych w km 0+726, typu P-10, malowane ręcznie - 11,00m2. 2) Przebudowa drogi gminnej nr 110871L w km 0+319,00 do km 1+041,00 w m-ci Krasnobród - budowa oświetlenia ulicznego. (wymiana istniejących opraw oświetleniowych na istniejących słupach w stronę Pszczelińca na oprawy wyposażone w reduktory mocy). - Zakres robót budowlanych branży elektrycznej w ulicy Wczasowej: Demontaż istniejących opraw oświetleniowych na słupach oświetleniowych typu parkowego - 9 sztuk. Montaż opraw oświetleniowych wyposażonych w reduktory mocy na istniejących słupach oświetleniowych typu parkowego - 9 sztuk. W przypadku, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwią Wykonawcy realizację robót budowlanych po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć na okres zimowy istniejącą podbudowę w ulicy Wczasowej poprzez ułożenie kruszywa zabezpieczającego podbudowę o grubości warstwy 12cm oraz umożliwienie swobodnego odpływu wody z korpusu drogi w km na którym wykonywana będzie nawierzchnia z kostki brukowej to jest w km: 0+647,30 do km 0+867,60. Wykonawca po okresie zimowym zbierze z zabezpieczanej podbudowy warstwę kruszywa i zagospodaruje to kruszywo we własnym zakresie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest projekcie budowlanym oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.85.30 - Latarnie uliczne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3500,00zł słownie: trzy tysiące piećset złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej roboty budowlanej związanej z budową lub remontem lub przebudową dróg lub placów lub parkingów o nawierzchni z kostki brukowej. Wartość każdej wykazanej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 120.000zł brutto. Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) Zmiana terminów określonych w niniejszej umowie pod warunkiem, że zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) Zmiana w zakresie materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji danego asortymentu, zmiany przepisów prawa bądź ujawnienia na etapie realizacji robót odstępstw założeń przyjętych w dokumentacji projektowej w stosunku do rzeczywiście odkrytych na placu budowy istniejących elementów budowli, budynków lub instalacji, 4) Zmiana osób wykonujących zamówienie, pod warunkiem, że zmiana będzie wynikała z odrębnych przepisów w tym rozwiązania bądź wygaśnięcia umowy, utraty wymaganych uprawnień lub zdarzeń losowych uniemożliwiających świadczenie pracy, 5) Zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne (roboty zamienne) pod warunkiem, że będzie to skutkowało ulepszeniem realizacji zamówienia, usprawnieniem procesu budowy bądź koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, 6) Zmiana terminu wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: a. wystąpienia siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, Przez warunki niesprzyjające należy rozumieć ciągłe opady deszczu lub śniegu utrzymujące przez okres co najmniej jednego miesiąca w trakcie okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia i przypadającego na miesiące kwiecień lub maj 2013. W przypadku zaistnienia takiej okoliczności obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych w trakcie trwania kontraktu spoczywa na Wykonawcy. c. wystąpienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych) bezpośrednio wpływających na wydłużenie realizacji robót podstawowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą: Podniesienie atrakcyjności otoczenia turystyki na terenie Krasnobrodu poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury technicznej o numerze 02/08-WND-RPLU.05.02.00-06-152/08 realizowany jest na podstawie umowy z dnia 03.02.2012r. nr 02/08-UDA-RPLU.05.02.00-06-152/08-00-0579 zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Krasnobród, 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36. Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa V TRANSPORT działanie 5.2. Lokalny układ transportowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.