eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Dostawy żywności w roku szkolnym 2008/2009 dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie z podziałem na 3 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Radlin: Dostawy żywności w roku szkolnym 2008/2009 dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie z podziałem na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 255515 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie , ul. Mariacka 1, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 7292349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności w roku szkolnym 2008/2009 dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie z podziałem na 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : 1.Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa środków żywności dla Zamawiającego, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania: 1)zadanie nr 1 - dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 1 do SIWZ, 2)zadanie nr 2 - dostawa produktów mleczarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ, 3)zadanie nr 3 - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, i różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ 2.Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także : 1)zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, środkiem transportu przystosowanym do ich przewożenia (spełniającym wymagania określone odrębnymi przepisami) do miejsca jego składowania na terenie Zamawiającego wraz z rozładunkiem, 2)zapewnienie jakości towarów i ich oznakowania zgodnie z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej, 3)realizacja dostaw rozłożonych w czasie, według poszczególnych zleceń, składanych przez Zamawiającego, na piśmie, z wyprzedzeniem, co najmniej 2-ch dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - oświadczenie 3)posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - oświadczenie 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 22 i 24 ust. 1 upzp - oświadczenie 7)przyjmą 14-dniowy termin płatności faktur -oświadczenie 8)zaakceptują warunki umowy, której wzór stanowi zał. Nr 8 do SIWZ 2. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: 1)przedstawić wypełnione formularze cenowe (wzór zał. 1-3) stosownie do zadania,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ) 2.wypełnione i podpisane formularze cenowe (wzór - zał. Nr 1-3 do SIWZ) 3.oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, gwarancji jakości towarów i o przyjęciu warunków płatności (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ) 4.oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i art. 24 p.z.p (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum, 5.oświadczenie o podwykonawcach wraz ze wskazaniem zakresu dostaw, jaki zostanie im powierzony -(wzór - zał. Nr 7 do SIWZ) 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 7.umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo ustanawiające pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 8.zaparafowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia (wzór - zał. Nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie, 44-310 Radlin, ul. Mariacka 1 2.Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1 (u intendenta przedszkola).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy owoców oraz warzyw świeżych i mrożonych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mleka, masła, maślanki,śmietany, jogurtów, serów (twardy, twaróg, topiony).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różnych produktów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ryb mrożonych i konserwowanych, oleju jadalnego, cukru, mąki, kaszy, ryżu, makaronów, przypraw..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.