Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Lubliniec: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 255498 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012, które odbywać się będzie w ramach trzech zadań: ZADANIE NR I: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 2 do SWIZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 13,05 km b)działania organizacyjno techniczne, c)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), d)usuwanie śniegu z dróg, e)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) f)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg i poboczy z piasku po zimie) g)oraz czynności dodatkowe: odśnieżanie chodników na obiektach mostowych i przepustach ZADANIE NR II: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 3 do SWIZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 16,05 km b)działania organizacyjno techniczne, c)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), d)usuwanie śniegu z dróg, e)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) f)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg i poboczy z piasku po zimie) g)oraz czynności dodatkowe: odśnieżanie chodników na obiektach mostowych i przepustach ZADANIE NR III: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 4 do SWIZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 30,10 km b)działania organizacyjno techniczne, c)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), d)usuwanie śniegu z dróg, e)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) f)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg i poboczy z piasku po zimie) g)oraz czynności dodatkowe: odśnieżanie chodników na obiektach mostowych i przepustach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: ZADANIE Nr I - 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). ZADANIE Nr II - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). ZADANIE Nr III - 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 01 września 2011r. do godz. 09.30.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje minimum sprzętem tj.: -pługi 2 szt. -pługo - piaskarki 2 szt. -pługi lemieszowe 1 szt. -równiarki 1 szt.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b)możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego,za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, c)ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42 - 700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 13,05 km b)działania organizacyjno techniczne, c)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), d)usuwanie śniegu z dróg, e)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) f)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg i poboczy z piasku po zimie) g)oraz czynności dodatkowe: odśnieżanie chodników na obiektach mostowych i przepustach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 16,05 km b)działania organizacyjno techniczne, c)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), d)usuwanie śniegu z dróg, e)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) f)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg i poboczy z piasku po zimie) g)oraz czynności dodatkowe: odśnieżanie chodników na obiektach mostowych i przepustach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2011/2012 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 30,10 km b)działania organizacyjno techniczne, c)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), d)usuwanie śniegu z dróg, e)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów nie chemicznych (uszarstniających) f)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg i poboczy z piasku po zimie) g)oraz czynności dodatkowe: odśnieżanie chodników na obiektach mostowych i przepustach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.