eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Druk kalendarza elbląskiego na rok 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Elbląg: Druk kalendarza elbląskiego na rok 2013
Numer ogłoszenia: 255449 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214015 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk kalendarza elbląskiego na rok 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Druk kalendarza elbląskiego na rok 2013 Przedmiot główny: CPV:79.80.00.00 - 2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi drukowania i powiązane 2.Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje opracowanie graficzne, skład i druk kalendarza elbląskiego na rok 2013: I. przygotowanie projektu graficznego i skład kalendarza elbląskiego ściennego planszowego na rok 2013, wg poniższych wytycznych: 1) Przygotowanie co najmniej 3 różnych koncepcji projektów graficznych kalendarza elbląskiego na rok 2013 wraz z kalendarium. Wyboru jednej propozycji dokona Zamawiający. Zamawiający zobowiązany jest w przeciągu 5 dni roboczych zaakceptować jeden z zaproponowanych projektów graficznych. 2)Przygotowanie pełnego składu kalendarza elbląskiego na rok 2013 i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wybranego przez Wykonawcę projektu graficznego do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 4)Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji kalendarza elbląskiego na rok 2013 przed jego wydrukiem. 5)Wykonanie zobowiązuje się do wydruku próbnego kart kalendarza i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającego. 6)Zamawiający przekaże Wykonawcy zdjęcia do kalendarza w terminie do 4 dni od podpisania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do obróbki otrzymanych zdjęć. II.Druk kalendarza elbląskiego ściennego na rok 2013, wg poniższych parametrów: - nakład: 1 000 egz. - wymiar: A2 (420 x 590) - ilość kartek: 13 - kolor: 4+0 - papier: kreda 300 g/m2 + podkładka kartonowa - uszlachetnienie papieru: lakier UV - jednostronnie punktowo na każdej stronie kalendarza - spirala wraz z zawieszką przy krótszym boku (kalendarz w pionie) - 500 szt. kopert białych dostosowanych wymiarem do niniejszego kalendarza III.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w formatach: PDF, CDR (plik edytowalny) lub PSD Adobe Photoshop (plik edytowalny), w dwóch kopiach zapisanych na nośniku CD. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów do siedziby Zamawiającego. Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu wszystkich elementów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPOL P. RYBIŃSKI, J. DĄBEK Sp. JAWNA, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24087,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18388,50

  • Oferta z najniższą ceną: 18388,50 / Oferta z najwyższą ceną: 28536,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.