eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Rrmont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów-likwidacja wyboi o śr. głęb. 3,5 cm w ilości 9000 m2 na drogach powiatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Brodnica: Rrmont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów-likwidacja wyboi o śr. głęb. 3,5 cm w ilości 9000 m2 na drogach powiatowych.
Numer ogłoszenia: 25543 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, fax 056 4950808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.brodnica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rrmont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów-likwidacja wyboi o śr. głęb. 3,5 cm w ilości 9000 m2 na drogach powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont czastkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - likwidacja wyboi o śr. głęb. 3,5 cm w ilości 9000 m2. Szczegółowy wykaz dróg do remontu stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.31.42 - 45.25.31.42 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki ogólne Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. B) Warunki dodatkowe - wykaże sie odpowiednim doświadczeniem, w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy-w tym okresie zrealizował roboty budowlane odpowiadające zakresem i wartością przedmiotu zamówienia. - wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi, majster budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi; - wykaże, że posiada niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt tj: remonter lub skrapiarka - 2 szt, ubijak spalinowy-2 szt, szczotka mechaniczna-2 szt. - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiadzialnosci cywilnej z tytułu prowadzonej działalnosci gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3, 2. Aktualy odpis z włąściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaswiadczenie ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skłądania ofert. 5. Wykaz wykonaych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o podobnym rozmiarze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, przybliżonych dat odbioru oraz dołączyć dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)-załącznik nr 4 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, a także konieczne dokumenty stwierdzające, że osoby, które bedą wykonywać roboty budowlane posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień (kopie uprawnień osób przewidzianych do kerowania robotami) - załącznik nr 5 7) Wykaz sprzętu przewidzanego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy) - załącznik nr 6 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiadzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 10) Wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.computerland.pl/powiat_Brodnica/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pokój nr 9 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.03.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.