eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i korytarza na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie US w Bydgoszczy w ramach SISk w zakresie modernizacji regionalnych ośrodków informacji, wraz z adaptacją pomieszczeń i budową stanowisk pracy w ramach projektu SISP-2Budowa dwujęzycznego systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Bydgoszcz: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i korytarza na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie US w Bydgoszczy w ramach SISk w zakresie modernizacji regionalnych ośrodków informacji, wraz z adaptacją pomieszczeń i budową stanowisk pracy w ramach projektu SISP-2: Budowa dwujęzycznego systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji.
Numer ogłoszenia: 255380 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 36 69 390, faks 0-52 36 69 356.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bydgoszcz.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i korytarza na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie US w Bydgoszczy w ramach SISk w zakresie modernizacji regionalnych ośrodków informacji, wraz z adaptacją pomieszczeń i budową stanowisk pracy w ramach projektu SISP-2: Budowa dwujęzycznego systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i korytarza (w budynku B i C) na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy, przy ul. Konarskiego 1-3 w ramach Zadania 3 (SISk) projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2). W budynku B prace realizowane będą w pomieszczeniach biurowych (strefa szybkiej obsługi klienta, tzw. sala obsługi klienta, biblioteka, sala szkoleniowo-konferencyjna) i korytarzu, w budynku C na parterze i pierwszym piętrze. Prace obejmują: 1)remont pomieszczeń oraz wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, SAP i kontroli dostępu w budynku B, instalacji sieci LAN w budynku B i C oraz dostawa urządzeń podtrzymujących napięcie, 2)dostawa wyposażenia ruchomego w budynku B, 3)dostawa i montaż wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku B..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 45.31.51.00-9, 45.33.20.00-3, 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.42.11.53-1, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 39.13.00.00-2, 32.32.00.00-2, 31.15.40.00-0, 45.11.13.00-1, 45.43.21.11-5, 45.31.43.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium dla CZĘŚĆ 1 w kwocie 5.000,00 zł. Dla CZĘŚCI 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał: a)w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: CZĘŚCI 1 - co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie budynku z uwzględnieniem instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, instalacji SAP i instalacji LAN o wartości nie niższej niż 260.000,00 zł brutto każda, CZĘŚCI 3 - co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na dostawie i montażu wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda; b)w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: CZĘŚCI 2 - co najmniej dwie dostawy wyposażenia ruchomego dotyczącego mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonej przez Wykonawcę dokumentacji wskazanej w rozdziale VI pkt 11 SIWZ oraz Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wśród osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia wskaże osoby pełniące funkcje kierowników lub osób nadzorujących prace dla poszczególnych CZĘŚCI zamówienia, posiadające odpowiednie uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: dla CZĘŚCI 1: a)Kierownik budowy - 1 osoba, która posiada: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, -co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. b)Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, która posiada: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, -co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych. c)Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba, która posiada: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych. d)minimum 1 osoba, która posiada świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. dla CZĘŚCI 2: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ. dla CZĘŚCI 3: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dla CZĘŚCI 1 wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 260.000,00 zł brutto. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż: dla CZĘŚCI 1 - 600.000,00 zł, dla CZĘŚCI 2 - 100.000,00 zł, dla CZĘŚCI 3 - 100.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonej przez Wykonawcę dokumentacji wskazanej w rozdziale VI pkt 8 i 9 niniejszej SIWZ oraz Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bydgoszcz.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pokój nr 124, I piętro, budynek C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pokój nr 136, I piętro, budynek C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń oraz wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, SAP i kontroli dostępu w budynku B, instalacji sieci LAN w budynku B i C oraz dostawa urządzeń podtrzymujących napięcie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Wykonanie otworów drzwiowych oraz powiększenie otworu drzwiowego w drzwiach wejściowych do pomieszczeń biurowych w sali obsługi klienta i bibliotece w budynku B. 2)Wykonanie robót budowlanych: rozbiórka ścian działowych, montaż ścian działowych, zamurowanie otworu drzwiowego, montaż stolarki drzwiowej, szpachlowanie oraz malowanie ścian, montaż sufitu podwieszanego, położenie wykładziny w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B. 3)Wykonanie instalacji elektrycznej (do gniazd i oświetlenia, wraz z tablicą elektryczną rozdzielczą) oraz wodno-kanalizacyjnej w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B. 4)Wykonanie instalacji SAP w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B. 5)Wykonanie instalacji kontroli dostępu w sali obsługi klienta, bibliotece i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B. 6)Dostawa i montaż wyposażenia stałego w sali obsługi klienta, bibliotece i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B. UWAGA: w sali szkoleniowo-konferencyjnej na oknach mają być zamontowane rolety z materiału podgumowanego (5 szt. w świetle okien) w zamian za podane w przedmiarze żaluzje i wertikale. Kolor tkaniny zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 7)Wykonanie instalacji sieci LAN wraz z zasilaniem elektrycznym do komputerów w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B. 8)Wykonanie instalacji sieci LAN na parterze i pierwszym piętrze w budynku C. 9)Dostawa 9 szt. urządzeń podtrzymujących napięcie o następujących parametrach: a)obudowa typu Tower, b)moc pozorna 1400VA, c)architektura Line-interactive, d)liczba gniazd z utrzymaniem zasilania - min. 6 IEC 320 C13, e)czas podtrzymania przy 50% obciążenia - min. 12 minut, f) maksymalny czas przełączania - 6 ms, g)zasilanie i wyjście jednofazowe 230V, h)sinusoidalne napięcie wyjściowe, i)gwarancja 36 miesięcy. 10)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą, tj.: projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dotyczących CZĘŚCI 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.20-6, 45.11.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.51.00-9, 45.33.20.00-3, 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.42.11.53-1, 45.43.21.11-5, 45.45.00.00-6, 45.31.43.00-4, 45.31.43.20-0, 45.31.51.00-9, 31.15.40.00-0, 45.31.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia ruchomego w budynku B(Załącznik nr 2l oraz Załącznik nr 10 do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Dostawa wyposażenia ruchomego do sali obsługi klienta, biblioteki i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B. 2)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i przedmiarem robót, dotyczących CZĘŚCI 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Dostawa i montaż wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku B. 2)Podłączenie urządzenia do instalacji zasilającej oraz strukturalnej oraz uruchomienie wyświetlacza. 3)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą, tj.: projektem budowlano-wykonawczy, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dotyczących CZĘŚCI 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.