eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › REMONT BUDYNKU BIUROWEGO POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU. WOA.VIII.322/31/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Gdańsk: REMONT BUDYNKU BIUROWEGO POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU. WOA.VIII.322/31/2008
Numer ogłoszenia: 255357 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, fax. 058 3077325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU BIUROWEGO POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU. WOA.VIII.322/31/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku biurowego Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami na poddaszu IV kondygnacji budynku nr 27 Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku. Część II - Prace wynikające z zaleceń ujętych w Ekspertyzie z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym: 1) zamknięcie wszystkich przejść I-ej kondygnacji naziemnej do piwnic drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI 30, 2) zabezpieczenie istniejących otworów okiennych pomieszczeń 1/43, 1/44, 2/38, 2/39, 3/43, 3/44, 4/35, 4/36 do klasy odporności ogniowej minimum EI 60 na całej wysokości pasa o szerokości 4m ściany zewnętrznej budynku od ul. Rzeźnickiej. Część III - Wymiana drzwi na III kondygnacji budynku PUW od ul. Rzeźnickiej oraz wymiana pokrycia papowego daszku znajdującego się pod oknami Oddziału Paszportowego na I piętrze budynku PUW od ul. Rzeźnickiej. Szczegółowy opis: Część I - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami na poddaszu IV kondygnacji budynku nr 27 Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku - określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Siwz. Część II - Prace wynikające z zaleceń ujętych w Ekspertyzie z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym: 1. Zamknięcie wszystkich przejść I-ej kondygnacji naziemnej do piwnic drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI 30, 2. Zabezpieczenie istniejących otworów okiennych pomieszczeń 1/43, 1/44, 2/38, 2/39, 3/43, 3/44, 4/35, 4/36 do klasy odporności ogniowej minimum EI 60 na całej wysokości pasa o szerokości 4m ściany zewnętrznej budynku od ul. Rzeźnickiej określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do Siwz Część III - Wymiana drzwi na III kondygnacji budynku PUW od ul. Rzeźnickiej - określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do Siwz. Wymiana pokrycia papowego daszku znajdującego się pod oknami Oddziału Paszportowego na I piętrze budynku PUW od ul. Rzeźnickiej - określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do Siwz. Wymagany termin gwarancji na każdą z części przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne dla wszystkich części zamówienia: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu dla części I i II zamówienia 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcje budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust.1 pkt 2) oraz oświadczenia, iż posiada niezbędne doświadczenie w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu dla części III zamówienia 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt 1) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 2) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcje budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust.1 pkt 2) oraz oświadczenia, iż posiada niezbędne doświadczenie w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz, który potwierdza, iż Wykonawca dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia (dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych) 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) 2. Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1). 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 2), 3). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób, aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej. 4. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w Siwz, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie, sprzecznie z treścią Siwz) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego rozdziału. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. 195.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. 198 C (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT BUDYNKU BIUROWEGO POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami na poddaszu IV kondygnacji budynku nr 27 Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku - określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.12.13-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT BUDYNKU BIUROWEGO POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace wynikające z zaleceń ujętych w Ekspertyzie z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym: 1. Zamknięcie wszystkich przejść I-ej kondygnacji naziemnej do piwnic drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI 30, 2. Zabezpieczenie istniejących otworów okiennych pomieszczeń 1/43, 1/44, 2/38, 2/39, 3/43, 3/44, 4/35, 4/36 do klasy odporności ogniowej minimum EI 60 na całej wysokości pasa o szerokości 4m ściany zewnętrznej budynku od ul. Rzeźnickiej określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do Siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.12.13-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REMONT BUDYNKU BIUROWEGO POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana drzwi na III kondygnacji budynku PUW od ul. Rzeźnickiej - określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do Siwz. Wymiana pokrycia papowego daszku znajdującego się pod oknami Oddziału Paszportowego na I piętrze budynku PUW od ul. Rzeźnickiej - określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do Siwz oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do Siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.12.13-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.