Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Warszawa: Urządzenia do zapisu obrazu
Numer ogłoszenia: 255301 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenia do zapisu obrazu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Urządzeń do zapisu obrazu 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 zadania: a) zadanie nr 1 - Dostawa aparatów fotograficznych typu lustrzanka b) zadanie nr 2 - Dostawa aparatów fotograficznych typu compact c) zadanie nr 3 - Dostawa kamer video 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy do każdego sprzętu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, w tym: a) instrukcję obsługi, b) kartę gwarancyjna zawierającą m.in. b1. numer seryjny sprzętu, b2. warunki i okres gwarancji, b3. wykaz punktów serwisowych. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał sprzęt w opakowaniach zabezpieczających jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi. 5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz odpowiadać conajmniej minimalnym wymaganiom technicznym - funkcjonalnym opisanym przez Zamawiającego w SIWZ. 6. Wykonawca na zaoferowany sprzęt udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta. 7.Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady sprzętu w okresie 12 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opis techniczno-funkcjonalny oferowanego sprzętu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.ppp.pwpw.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Opłata za SIWZ: 12.30 PLN (wpłaty na konto nr: 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatów fotograficznych typu lustrzanka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów fotograficznych typu lustrzanka - w planowanej ilości 10 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo przed zawarciem umowy do zmiany ilości sprzętu (zmniejszenia lub zwiększenia max o 4 szt.) w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy lub będzie niższa od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aparatów fotograficznych typu compact.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów fotograficznych typu compact - w planowanej ilości 20 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo przed zawarciem umowy do zmiany ilości sprzętu (zmniejszenia lub zwiększenia max o 4 szt.) w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy lub będzie niższa od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kamer video.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamer video - w planowanej ilości 10 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo przed zawarciem umowy do zmiany ilości sprzętu (zmniejszenia lub zwiększenia max o 4 szt.) w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy lub będzie niższa od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa bezzałogowego statku powietrznego dla WGGiIŚ - DE - dzp.272-203/24
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
więcej: Aparaty fotograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.