eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Suwałki: Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 25529 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych w szacunkowej ilości 117000 kg w ciągu 24 miesięcy, o kodach : Kod 18 01 02 2200 kg Części ciała i organy Kod 18 01 03 112880kg Inne odpady medyczne Kod 18 01 06 100kg Chemikalia, odczynniki Kod 18 01 08 1400kg Leki cytostatyczne i cytotoksyczne Kod 18 01 09 20kg Leki inne niż wymienione w 180108 Kod 18 01 82 400kg Pozostałości z żywienia pacjentów z Oddziału Zakaźnego 2. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić kontener - chłodnie wraz z licznikiem o pojemności dostosowanej do ilości wytwarzanych odpadów zapewniającego czasowe przechowywanie odpadów o temperaturze maksymalnej 100C oraz 10 szt. zamykanych hermetycznie pojemników o pojemności nie mniejszej niż 30 litrów z koniecznością wymiany na czyste . 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pomiaru stałej temperatury w kontenerze, który musi być udokumentowany w książce pomiaru temperatur. 4. Kontener - chłodnia ma być ustawiony w obiekcie Szpitala przy ul. Szpitalnej 60 oraz musi posiadać instalację wodno - kanalizacyjną podłączoną do szpitalnej sieci kanalizacyjnej. 5. Wykonawca ponosi koszty energii elektrycznej zużytej przez kontener - chłodnię. 6. Odbiór odpadów medycznych z terenu Szpitala przy ul. Szpitalnej 60 musi odbywać się raz na 72 godz. w godzinach od 700 do 1500, w razie konieczności w okresie świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy -po wcześniejszym uzgodnieniu. 7. Odbiór odpadów medycznych musi być każdorazowo potwierdzany kartą przekazania odpadów. 8. Odpowiedzialność za transport i utylizację odpadów ponosi wyłącznie Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać co miesiąc dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. (Dz.U.z 2014 poz. 107). 10. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity dz. U. z 2013 r., Nr 21 ) 2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r Prawo ochrony środowiska ( dz. U. z 2013. 1232t.j. ze zm. ) 3) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm. ) 4)Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2003 nr 8 poz. 104) 5) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U.2014.1923 ) 11. Wykonawca zapewni transport odpadów odpowiednio przystosowanymi do tego celu środkami transportu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do sprawnego i terminowego wywozu przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca będzie ponosił wyłączną odpowiedzialność za stan sanitarny i zgodność z odpowiednimi przepisami środków transportu, oraz odpowiednie kwalifikacje zatrudnionych pracowników. 14. Określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Termin płatności - 5

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie: a) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania zakresu usługi, określonej w § 1ust. 4, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy. c) zmiany ceny: a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W przypadku zmian określonych w ust. 3 pkt 3 ppkt. b) i c) Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty na okoliczność wykazania ,że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana umowy nastąpi w przypadku uznania przez Zamawiającego, że Wykonawca wykazał , że podwyższenie minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , będzie miało wpływ na koszty wykonania zamówienia

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7, Sekretariat Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.