eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego - ambulansu sanitarnego typu B wraz z zabudową i wyposażeniem medycznym oraz przeszkoleniem zespołów ratowników medycznych zamawiającego w zakresie obsługi znajdującego się w nim sprzętu medycznego (nr sprawy 8/IV/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Warszawa: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego - ambulansu sanitarnego typu B wraz z zabudową i wyposażeniem medycznym oraz przeszkoleniem zespołów ratowników medycznych zamawiającego w zakresie obsługi znajdującego się w nim sprzętu medycznego (nr sprawy 8/IV/2010)
Numer ogłoszenia: 255257 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno-Gospodarcze , ul. Rakowiecka 2A, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 58 56 525, faks 0 22 58 56 565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego - ambulansu sanitarnego typu B wraz z zabudową i wyposażeniem medycznym oraz przeszkoleniem zespołów ratowników medycznych zamawiającego w zakresie obsługi znajdującego się w nim sprzętu medycznego (nr sprawy 8/IV/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego - ambulansu sanitarnego typu B wraz z zabudową i wyposażeniem medycznym oraz przeszkoleniem zespołów ratowników medycznych zamawiającego w zakresie obsługi znajdującego się w nim sprzętu medycznego. Zamawiający wymaga aby: a) pojazd będący przedmiotem zamówienia: - był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku; - był wolny od wad fizycznych i prawnych; - spełniał wymogi techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych; - spełniał wymogi PN-EN 1789/2008; - posiadał świadectwo homologacji na pojazd bazowy, wystawione zgodnie z ww. przepisami; - posiadał świadectwo homologacji na pojazd skompletowany - M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna, wystawione zgodnie z ww. przepisami; - posiadał wpis w książce gwarancyjnej, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji w przypadku występowania różnic wynikających z podpisanej umowy; b) wykonana adaptacja pojazdu pod ambulans nie powodowała ograniczeń praw wynikających z fabrycznej gwarancji; c) wyposażenie medyczne ambulansu będące przedmiotem zamówienia: - było nowe, wolne od wad, nie będące przedmiotem ekspozycji, użytkowania; - posiadało odpowiednie certyfikaty i spełniało obowiązujące normy: PN-EN 1789 i PN-EN 1865; - było zgłoszone do Rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wymagana gwarancja jakości: a) na ambulans sanitarny: - mechaniczna na pojazd bazowy wraz z zabudową - min. 24 miesiące (bez limitu kilometrów), liczona od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego; - powłoki lakiernicze - min. 36 miesięcy, liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego; - perforacja korozyjna elementów nadwozia - min. 96 miesięcy, liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego; b) na wyposażenie medyczne (sprzęt medyczny) - zgodnie z gwarancją producenta. Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - specyfikacja techniczno-użytkowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11.500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych zero groszy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) potwierdzenie wykonanego testu zderzeniowego ambulansu (zgodnie z wymogami PN-EN 1789:2008) wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą; 2) oświadczenie, iż oferowane wyposażenie medyczne ambulansu (sprzęt medyczny) posiada odpowiednio: a) paszporty techniczne dopuszczające urządzenia do pracy; b) certyfikaty zgodności sprzętu medycznego z PN-EN 1789 i PN-EN 1865; c)deklaracje zgodności CE; 3) oświadczenie wykonawcy, że: a) pojazd bazowy pod ambulans sanitarny posiada świadectwo homologacji; b) pojazd będący przedmiotem zamówienia posiada świadectwo homologacji na pojazd skompletowany - M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna, wydane zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, Wydział Zamówień Publicznych, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, Wydział Zamówień Publicznych, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5 (Biuro Przepustek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.