eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłomnice › Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla Gminy Kłomnice

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Kłomnice: Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla Gminy Kłomnice
Numer ogłoszenia: 255230 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104655 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 034 3281122 w. 119, faks 034 3281121.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla Gminy Kłomnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla Gminy Kłomnice. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Dostarczony pojazd powinien być fabrycznie nowy, sprawny i nieużywany, rok produkcji 2013 Wykonawca dostawy udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia W okresie gwarancyjnym maksymalny czas przybycia serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu lub e-mailem przez zamawiającego. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii poniesie Wykonawca (np. dojazd do miejsca przeglądu naprawy) W okresie gwarancji wszystkie przeglądy w cenie. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot, który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenie dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzną sprawą Wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę. Niezwłoczne usunięcie wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancji Dojazd serwisu bezpłatny Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji pojazdu, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami, w szczególności DTR (dokumentacja techniczno - ruchowa) Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwania skutków awarii. Przeprowadzenie do dnia dostawy przeglądu technicznego przez producenta pojazdu lub autoryzowaną przez niego stacje obsługi, a także wystawienia świadectwa homologacji na koszt Wykonawcy przez cały okres trwania gwarancji jakości na dostarczony pojazd, Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisowych (w tym materiał, dojazd ekipy serwisowej itp.). Dokonywanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych pojazdu z częstotliwością zgodną z podaną przez producenta w instrukcji obsługi lub DTR. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy ponosi Wykonawca (np. koszty dostawy wraz z rozładunkiem, szkolenie operatora i pracowników w zakresie obsługi pojazdu itp.) Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę ww. koparko - ładowarki do siedziby Zamawiającego. Koparko - ładowarka będąca przedmiotem dostawy w chwili jej odbioru przez Zamawiającego musi mieć ważne badania techniczne. Zatankowanie koparko-ładowarki (min 10 litrów paliwa) Wymagane parametry techniczno - użytkowe Silnik wysokoprężny o mocy znamionowej min 100KM Ciężar od 8 000kg do 8 500kg Skrzynia biegów manualna Napęd na dwie osie z możliwością napędu na jedną oś Most tylny z blokada mechanizmu różnicowego 100% Podwójna pompa zębata z możliwością rozłączenia Minimalny przepływ oleju przy dwóch pompach 160 l/min Ciśnienie robocze min 207 bar Łyżka ładowarkowa z centralnie zamontowanym siłownikiem podnoszenia Łyżka ładowarkowa dzielona Wielofunkcyjna możliwość spychania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania, Łyżka ładowarkowa wyposażona w widły oraz uchwyt podnoszenia Pojemność łyżki ładowarki min 1,2 m3 System automatycznego powrotu łyżki do pozycji ładowania System amortyzujący łyżkę podczas jazdy Ride Control Mechaniczny system przesuwu ramienia kopiącego Ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania min 4,4m (bez wysuwu) min 5,7m ( z wysuwem teleskopowym), łyżka koparkowa o szerokości min 600mm z zębami, kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylację, drzwi po obu stronach kabiny, regulowany obrotowy fotel operatora Łyżka trapezowa do kopania rowów Łyżka skarpowa o szerokości min. 500mm Otwierana tylna szyba z wycieraczką Oświetlenie robocze i drogowe Wyposażenie: skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, podstawowy zestaw kluczy, błotniki przednie i tylne Sygnalizator świetlny (kogut) Sygnał cofania Opony przednie 20 cali, tylne 30 cali immobilajzer Wyposażenie dodatkowe: Gaśnica z atestem Apteczka Trójkąt ostrzegawczy Zatankowanie koparko-ładowarki (min 10 litrów paliwa) Wymagane dokumenty: Książka gwarancyjna pojazdu Książkę przeglądów serwisowych Certyfikaty do eksploatacji w UE, dające możliwość poruszania się po drogach jako maszyna budowlana (pojazd wolnobieżny) - zgodnie z prawem o ruchu drogowym. Instrukcja obsługi koparki w języku polskim Odbiór koparko - ładowarki bez wad stanowi jednocześnie odbiór przedmiotu umowy i jest zakończeniem terminu realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASbud Sp.zo.o, ul. Lwowska 38, 40-397 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 218000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.