Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Choroszcz: Udzielenie kredytu w wysokości 3 490 818 zł z przeznaczeniem na:
- pokrycie deficytu budżetu - 179 692 zł
- spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2012 r. -
3 311 126 zł
Numer ogłoszenia: 255220 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy , ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.choroszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 3 490 818 zł z przeznaczeniem na: - pokrycie deficytu budżetu - 179 692 zł - spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2012 r. - 3 311 126 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie udzielenie kredytu w wysokości 3 490 818 zł z przeznaczeniem na: - pokrycie deficytu budżetu - 179 692 zł - spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2012 r. - 3 311 126 zł 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 3 490 818 zł z przeznaczeniem na: - pokrycie deficytu budżetu - 179 692 zł - spłatę kredytów i pożyczek, których termin płatności przypada na 2012 r. - 3 311 126 zł - Przewiduje się uruchomienie kredytu w transzach od dnia 01.09.2012 r. do dn. 28.12.2012 r., w zależności od potrzeb zamawiającego. - Kredyt będzie spłacany w ratach kwartalnych przez okres 6 lat w latach spłaty 2013 - 2019 w każdym ostatnim dniu kwartału począwszy od 30 czerwca 2013 r.: I rata - 143 398 zł, pozostałe 23 raty po 145 540 zł - Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków w okresach kwartalnych według następującej formuły: odsetki=saldo kredytu x oprocentowanie x rzeczywista liczba dni w okresie odsetkowym/ 365 dni - Oprocentowanie kredytu: według zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M powiększonej o marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, po uprzednim, z wyprzedzeniem co najmniej 1-miesięcznym, poinformowaniu o tym banku, - możliwość pobrania kredytu w kwocie mniejszej niż wyszczególniona w pkt 1 bez zmian w okresie spłaty wyszczególnionym w pkt 3 oraz możliwość niewykorzystania transzy kredytu w terminie bez naliczania dodatkowej prowizji 4. Kredyt zostanie uruchomiony poprzez przekazanie środków na rachunek podstawowy Urzędu Miejskiego w Choroszczy prowadzony w BRE BANK SA O/Korporacyjny w Białymstoku Nr 11 1140 1775 0000 2536 8700 1001 Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na spełnienie warunku winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że dokumenty wymienione w ust. 2 należy złożyć w odniesieniu do każdego Wykonawcy. 5. Ilekroć w SIWZ (w tym w załącznikach do SIWZ) występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też poświadczania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że podpisywanie (poświadczanie) tych oświadczeń i dokumentów winno być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób)uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym dokumencie (np. rejestrze) lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. 6. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób umożliwiający identyfikację osoby(osób) składającej podpis. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby składającej podpis. 7. Pełnomocnictwo, powinno być dostarczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, winno być dołączone do oferty. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty, chyba że co innego wynika z treści pełnomocnictwa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choroszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA CHOROSZCZ ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz
tel. 85 713 22 00 fax 85 719 18 39
adres strony internetowej: www.choroszcz.pl
adres poczty elektronicznej: urzad@choroszcz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 12:30, miejsce: GMINA CHOROSZCZ ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w Babinie - Nr 106256B na odcinku od KM 0+000,00 do KM 0+791,48
- "Przebudowa terenu rekreacyjnego przy DPS w Choroszczy wraz z likwidacją barier architektonicznych"
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2024 roku dla Gminy Kije w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego (...)
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000,00 zł z tego spłatę zobowiązań zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2151400,00 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 848600,00 zł
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.