eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ochrona fizyczna budynku biurowego i mienia zlokalizowanego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Gdynia: ochrona fizyczna budynku biurowego i mienia zlokalizowanego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 255217 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217091 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy, ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6205138, faks 058 6617280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Samorządowa zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna budynku biurowego i mienia zlokalizowanego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynku biurowego i mienia zlokalizowanego przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni. Jest to budynek 8 kondygnacyjny składający się z dwóch klatek schodowych, posiadający dwa dźwigi osobowe. Główne wejście do budynku znajduje się od strony ul. 10 Lutego. Na posesji budynku znajduje się parking wewnętrzny, do którego wjazd znajduje się od strony ul. 3 Maja. Ochrona przedmiotowego budynku pełniona ma być całodobowo przez dwóch pracowników w następujący sposób: W portierni od godziny 7.00 do 7.00 dnia następnego, we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli- wymagany jeden pracownik. Zadaniem pracownika portierni będzie prowadzenie następującej dokumentacji: ewidencjonowanie, wydawanie, przyjmowanie kluczy, kontrola ruchu osobowego, kierowanie interesantów do właściwych firm. Pracownik do obchodu: jeden pracownik w godzinach od 7.00 do 7.00 dnia następnego we wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli). Zadaniem pracownika będzie wykonywanie obchodu wszystkich pięter, piwnicy, sprawdzanie parkingu oraz parkujących tam samochodów, jak również utrzymywanie łączności z portiernią. Pracownicy ochrony winni być kompletnie umundurowani oraz posiadać identyfikatory. 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (krótkofalówki, piloty anytnapadowe, latarki). b) Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych lub zakłóceń porządku publicznego w obiekcie. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia. c) Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zamawiającego. d) Uniemożliwienie wejścia-wyjścia osobom niepowołanym i nieupoważnionym oraz wjazdu/wyjazdu samochodom nieupoważnionym. Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla dozorowanego obiektu w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji. e) Pracownicy ochrony zobowiązani są do realizacji zadań ochrony w oparciu o wykazy osób, firm, samochodów, kluczy itp., wykazy mienia dostarczone przez Zamawiającego. f) Obserwacja obiektu i terenu poprzez wykonywanie obchodu wszystkich pięter, piwnicy, sprawdzanie parkingu oraz parkujących tam samochodów, jak również utrzymywanie łączności z portiernią. g) Kontrola ruchu osobowego, ewidencjonowanie, wydawanie, przyjmowanie kluczy, kierowanie interesantów do właściwych firm. Kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanego obiektu i terenu. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie obiektu. Odnotowywanie w Książce służby przebiegu służby. h) Zapewnienie we własnym zakresie i na swój koszt łączności telefonicznej z ochranianym obiektem. Zapewnienie łączność pomiędzy portiernią, a posterunkiem obchodowym. i) Opracowanie planu ochrony dla przedmiotowego obiektu i innej dokumentacji ochronnej. Plan ochrony winien obejmować m.in.: ogólną charakterystykę obiektu, analizę stanu potencjalnych zagrożeń, zasady organizacji i wykonania ochrony obiektu, dane dotyczące przyjętego systemu ochrony obiektu, instrukcje postępowania pracowników ochrony w przypadku napadu, włamania, pożaru awarii technicznych. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: oglądania telewizji, słuchania radia, spania, czytania: prasy, książek, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, korzystania z telefonów służbowych w celach prywatnych, parkowania pojazdów prywatnych na terenie objętym dozorem, przyjmowania i przechowywania przedmiotów lub rzeczy interesantów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEMLING SECURITY Sp. z o.o., ul. Biała 7A, 80-435 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111448,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94867,20

  • Oferta z najniższą ceną: 45247,92 / Oferta z najwyższą ceną: 213978,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.