To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Opole: Dostawa umundurowania
Numer ogłoszenia: 255190 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 142942 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odc. opolski z s. w Opolu, ul. Odrowążów, 45-089 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4544021, 4544080, fax 077 4537424.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 6 całkowitych kpl. Umundurowania, 88 części kpl. umundurowania wynikających z 2 - letniego okresu używalności oraz 39 części kpl. umundurowania wynikających z 3 - letniego okresu używalności. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy - OFERTA CENOWA UMUNDUROWANIA 2007. Wzory i opis umundurowania, elementy składowe munduru, rodzaj materiału, kolorystykę, wzory dystynkcji i guzików, okresy używalności elementów składowych munduru określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej /Dz. U. nr 13 poz. 114/ - załącznik nr 2 do wzoru umowy. Do oferty winien być załączony jeden kpl. umundurowania, celem dokonania oceny jakości i estetyki wykonania. Komplet umundurowania wykonawca na własny koszt odbierze w terminie do 30 dni od daty zakończenia procedury przetargowej z magazynu RZGW we Wrocławiu - Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinku opolskiego z siedzibą w Opolu, mieszczącego się w Opolu przy ul. Gawędy 66. Komplet umundurowania załączony do oferty wybranej w toku postępowania przetargowego, stanowić będzie komplet wzorcowy i winien być odebrany w terminie do 30 dni po całkowitym zakończeniu dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia Kod CPV wg słownika 2008: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia Oryginalny kod CPV: 18.30.00.00 - Części garderoby Kod CPV wg słownika 2008: 18.30.00.00 - Części garderoby Oryginalny kod CPV: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.51.00.00 - Skórzane dodatki odzieżowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70868 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- POSKAL Piotr i Liliana Janiak Spółka Jawna, ul. Pokrzywno 3A, 61-315 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70868.00
- Oferta z najniższą ceną: 70868.00 / oferta z najwyższą ceną: 70868.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Sukcesywna dostawa odzieży , obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników ZUOK RUDNO Sp. z o.o.
więcej: Odzież wierzchnia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.