eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Dostawa komputera przenośnego oraz oprogramowania do wspomagania rehabilitacji komunikacji językowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Lądek-Zdrój: Dostawa komputera przenośnego oraz oprogramowania do wspomagania rehabilitacji komunikacji językowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Numer ogłoszenia: 255168 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Leczniczy-Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputera przenośnego oraz oprogramowania do wspomagania rehabilitacji komunikacji językowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa komputera przenośnego oraz oprogramowania do wspomagania rehabilitacji komunikacji językowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w podziale na dwie części: Cześć 1: Dostawa komputera przenośnego (laptopa) w ilości 1 szt., który będzie obsługiwał opisany w części 2 program komputerowy. Część 2: Dostawa systemu komputerowego do wspomagania rehabilitacji komunikacji językowej. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostawy fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia zgodnie z specyfikacją techniczną- zał. nr 2 do SIWZ. Miejscem dostawy sprzętu jest Szpital Uzdrowiskowy Stanisław w Lądku Zdroju, przy ul. Wolności 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania określone w zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące sprzętu i oprogramowania niezbędne do jego prawidłowej eksploatacji, w tym w szczególności instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne sprzętu oraz wszelkie dokumenty dotyczące oprogramowania zabezpieczające Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej, licencji nie później niż w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, ale zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2013r., poz. 907 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wg zał. nr 3a do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia wg zał. nr 3a do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia wg zał. nr 3a do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg zał. nr 3a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 3a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - specyfikacje techniczne komputera oraz programu potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w zał nr 2, - deklaracja zgodności /certyfikat CE lub równoważna lub oświadczenie producenta o posiadaniu deklaracji/certyfikatu dla komputera przenośnego. Przez deklarację zgodności /certyfikat CE należy rozumieć certyfikat wydany przez upoważnioną instytucję certyfikującą lub oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, stosownie do postanowień ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz.U.2010, Nr 138, poz. 935 z późn. zmianami). - dokumenty potwierdzające, że oferowany komputer przenośny jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważnej oraz ISO 14001 lub równoważnej, - oświadczenie producenta potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia normy Energy Star, - link do dedykowanej strony internetowej producenta z numerem seryjnym lub modelem komputera.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 1a, 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 1b, 4. Projekt umowy wg zał. nr 4, (Zamawiający uzna za akceptację projektu umowy przez Wykonawcę złożenie oświadczenia w formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ - pkt.10.), 5. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany w umowie: a) zmiana stawki VAT na sprzęt będący przedmiotem umowy, b) zmiana polegająca na wydłużeniu okresu gwarancyjnego przez producenta, c) w razie wycofania sprzętu z kanału dystrybucyjnego w okresie pomiędzy złożeniem oferty a realizacją zamówienia, dopuszczalne jest zaoferowanie sprzętu tego samego producenta o nie gorszych parametrach. d) przedłużenie terminu realizacji umowy ze względu na: - działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej, - konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój pok. nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 105 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.: Zwiększenie potencjału usługowego w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007- 2013, Priorytet 1 Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw Działanie 1.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw, Schemat 1.1.D2 Dotacje inwestycyjne dla przedsiębiorstw prowadzących działalność uzdrowiskową zlokalizowanych w miejscowościach uzdrowiskowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.