eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Goleniów: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ
Numer ogłoszenia: 255131 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Wincentego Witosa 7/12, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182851, fax. 091 4185218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.goleniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3 ust. 1, pkt. 5a Pzp..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej PCV w lokalach mieszkalnych administrowanych przez zamawiającego na terenie Goleniowa, w ilości wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i odpowiadających niżej określonym wymaganiom techniczno - użytkowym : -Profil PVC biały, trzykomorowy wzmocniony kształtownikami stalowymi, ocynkowanymi -izolacja akustyczna -system okuć obwiedniowych dla skrzydeł uchylno - rozwieranych -szyby zespolone jednokomorowe o współczynniku przenikania ciepła E = 1,1 W/m2 -uszczelki wymienialne wykonane z materiału o dużej odporności na starzenie -parapety zewnętrzne z blachy powlekanej o grubości min. 0,5 mm -parapety wew. - postforming , biały mat lub równoważne Materiały użyte do wykonania zadania muszą być nowe, posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym . W/w dokumenty Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowym zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie oświadczeń lub dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ 2. Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w ofercie wszystkich zapisów zawartych w SIWZ. 3. Wykonawca musi zrealizować zasadniczą część zamówienia siłami własnymi w zakresie 90% - demontaż, montaż okna nowego i obróbka. 4. Zamawiający dopuszcza użycie podwykonawcy w zakresie wywozu materiałów rozbiórkowych i utylizacji odpadów, które nie mogą być gospodarczo wykorzystane. 5. Należy udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie. Zgodnie z wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i zapisami karty gwarancyjnej. 6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww ustawy, a więc: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy, że posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. B) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy, że przynajmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie wystarczającym do wykonania zamówienia oraz dowód jej (osoby-osób) przynależności do właściwej, regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, w tym jedna robota o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości co najmniej 100.000,00 PLN ważnej w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z art. 24 Prawa zamówień publicznych. 7. Ocena spełniania ww dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach przedstawionych w ofercie, a sporządzonych przez Wykonawców oraz dokumentów sporządzonych i wydanych przez określone urzędy. Dokumenty te muszą spełniać wymogi zawarte w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym i innymi niżej wymaganymi dokumentami. Roboty ujęte w dokumentacji technicznej, które nie ujęto w kosztorysie ofertowym, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy i nie podlega ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać niżej wymienione dokumenty złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda : A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania, Zamawiający żąda następujących dokumentów: A) wykazu przynajmniej trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, w tym jedna robota o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł oraz załączeniem dokumentów potwierdzających., że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, B) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie wystarczającym do wykonania zamówienia oraz dowód jej (osoby-osób) przynależności do właściwej, regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. kierowania robotami budowlanymi określonymi w dokumentacji technicznej, wymaganymi przepisami Prawo budowlane tj do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, oraz załączyć uprawnienia budowlane i dowód przynależności do właściwej, regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa tej osoby-osób. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów: A) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości 100.000,00 PLN (słownie sto tysięcy) ważnej co najmniej od dnia otwarcia ofert oraz w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedłużania terminu ważności polisy w ww. okresie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl , www.tbs.goleniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o ul. W. Witosa 7 w Goleniowie, pokój nr 12. Cena specyfikacji wynosi 15 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o ul. W. Witosa 7 w Goleniowie, pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.