Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Klucze: Organizacja zielonej szkoły 2008 dla dzieci ze SP z terenu Gminy Klucze w terminie od 20.05.08r. do 16.06.08r.
Numer ogłoszenia: 255122 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, fax 032 6428052.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zielonej szkoły 2008 dla dzieci ze SP z terenu Gminy Klucze w terminie od 20.05.08r. do 16.06.08r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dla ok 200 dzieci ze SP z terenu Gminy Klucze zielonej szkoły 2008 (CPV-55000000-0) nad morzem w dwóch 14-sto dniowych turnusach. Zakwaterowanie w budynku murowanym z zapleczem socjalnym i sanitarnym. Zaplecze przystosowane do realizacji programu naucznia, rekreacyjno-sportowego i kulturalno-rozrywkowego.Wyżywienie-4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja). Wykonawca zapewnia program kulturalno-rozrywkowy w miejscu pobytu oraz min. 2 wycieczki np. autokarową i morską.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 170000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Podróży PATRIA, ul. 1-szego Maja 52, 44-330 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 166000.00
- Oferta z najniższą ceną: 0 / oferta z najwyższą ceną: 0
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby organizacji 44 Ogólnopolskiego Rajdu Statystyków "Święto Wina, czyli niesamowite lubuskie z krótką wizytą u sąsiadów na pograniczu"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby prawidłowej realizacji projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Świadczenie usług kompleksowej organizacji wydarzeń związanych z kursem przygotowującym do pracy na stanowisku inspektora Inspekcji Ochrony Środowiska
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.