eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Przebudowa sali gimnastycznej przy SP w Brzyskach Projekt pn. "Poprawa dostępności i jakości systemu edukacji w szkołach na terenie Gminy Brzyska" - nr RPPK.06.04.03.18-0075/15



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 25511 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Brzyska: Przebudowa sali gimnastycznej przy SP w Brzyskach Projekt pn. "Poprawa dostępności i jakości systemu edukacji w szkołach na terenie Gminy Brzyska" - nr RPPK.06.04.03.18-0075/15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI Spójność społeczna i przestrzenna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie: 6.4.3 Szkolnictwo ogólne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370838


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370838


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzyska, krajowy numer identyfikacyjny 100753000000, ul. Brzyska  1, 38212   Brzyska, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 460 120, faks 134 460 105, e-mail ugbrzyska-bud@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.brzyska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa sali gimnastycznej przy SP w Brzyskach Projekt pn. "Poprawa dostępności i jakości systemu edukacji w szkołach na terenie Gminy Brzyska" - nr RPPK.06.04.03.18-0075/15

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

B.271.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa sali gimnastycznej przy SP w Brzyskach Projekt pn.. "Poprawa dostępności i jakości systemu edukacji w szkołach na terenie Gminy Brzyska" - nr RPPK.06.04.03.18-0075/15 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1 Roboty budowlane przewidziane do wykonania w ramach przebudowy. 1.1 Roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejącej posadzki w sali ćwiczeń. - demontaż ościeżnic otworów drzwiowych do przeróbki, - rozbiórka nadproży nad poszerzanymi otworami drzwiowymi. - demontaż drabinek do ćwiczeń, konstrukcji do wspinania, osłon grzejnikowych w sali gimnastycznej. 1.2. Ściany nośne. - poszerzenia otworów drzwiowych w ścianach nośnych - należy wbudować nowe nadproża żelbetowe z prefabrykowanych belek L19, a następnie poszerzyć otwory drzwiowe pod nadprożami - wejścia do szatni (2 otwory drzwiowe), - zmniejszenie szerokości otworu drzwiowego w ścianie nośnej -należy zamurować bloczkami gazobetonowymi na zaprawie cementowo-wapiennej - wejście do sali gimnastycznej. 1.3. Posadzki i cokoliki. Sala ćwiczeń - wykonanie nowej systemowej podłogi sportowej powierzchniowo elastycznej na ruszcie drewnianym - podwójnie legarowana, odizolowana od podłoża (wytłumienie drgań), wentylowana, nawierzchnia drewniana (wierzchnia warstwa paneli gr. 6 mm), wykończona listwą przyścienną, powierzchnia pomalowana lakierem antypoślizgowym, wygłuszenie podłogi sportowej wełną mineralną gr. 5 cm (izol. akustyczna 50dB), malowanie linii do gier zespołowych. 1.4. Tynki i okładziny ścian. - przecieranie i uzupełnienie uszkodzonych tynków cementowo-wapiennych. 1.5. Roboty malarskie. - malowanie farbami olejnymi konstrukcji stalowej dźwigarów dachowych, malowanie ościeżnic metalowych. 1.6. Stolarka okienna. - stolarka okienna bez zmian, należy wymienić istniejące parapety PCV na parapety z aglomarmuru gr. 3 cm (sala ćwiczeń). 1.7. Stolarka drzwiowa wewnętrzna. - zaplecze sanitarne - nowo projektowana stolarka drzwiowa wewnętrzna - nowe skrzydła drzwiowe płytowe. - drzwi wejściowe do szatni i magazynu - nowe drzwi alum. jednoskrzydłowe pełne białe wzmocnione. - drzwi wejściowe do sali gimnastycznej - nowe drzwi alum. jednoskrzydłowe szklone białe wzmocnione, 1.8. Wyposażenie. - pomieszczenia zostaną wyposażone w sprzęt sportowy do gier: koszykówka i siatkówka, należy zamontować kotarę grodzącą, nowe osłony grzejnikowe, osłony na słupy żelbetowe i na ściany za bramkami z PCV (wkład osłony stanowi pianka PE o gęstości średnio 25kg/m3, wymiar osłony 200x100x5 cm), 2.Projektowane instalacje. 2.1 Pomieszczenia wyposażone są w następujące instalacje: - elektryczną - istniejąca - wykonanie wymiany okablowania, zamontowanie nowych wyłączników, gniazd wtykowych i opraw oświetleniowych (wg proj. budowlanego). - kanalizacyjna - istniejąca - bez zmian. - wodociągowa - istniejąca - bez zmian. - centralnego ogrzewania - istniejąca - bez zmian. - wentylacja mechaniczna - należy zamontować elektryczny wentylator mechaniczny w pomieszczeniu sali ćwiczeń (zgodnie z wymaganiami), wykonać otwór dopływu powietrza. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 37400000-2
Dodatkowe kody CPV: 44212310-5, 45262522-6, 45310000-3, 45331210-1, 45410000-4, 45421130-4, 45432114-6, 45442100-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT152694.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlano-Montażowy Piotr Konopacki,  zbmpiotrek@onet.pl,  ul. Bławatna 16,  38-200,  Jasło,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185636,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185636,92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228484,57
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10,42%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.