Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Łuków: Przebudowa ulicy Żelechowskiej w m. Łuków
Numer ogłoszenia: 255099 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Łąkowa 8, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982100, faks 025 7982100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Łuków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Żelechowskiej w m. Łuków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice-Sobolew-Żelechów-Łuków na odcinkach : od km 67+700 do km 67+ 900 i od km 68+062 do km 68+267 polegająca na wykonaniu : (odcinek od km 67+700 do km 67+900 ) - kanalizacji deszczowej : kanału głównego z rur PP/MP o śr. 400 mm - 200,00 m, przykanalików z rur PCV o śr. 160 mm - 44 ,00 m, studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr.1000 mm - 4,00 szt , studzienek ściekowych z osadnikiem o śr. 500 mm - 8,00 szt; - podbudowy betonowej gr. 25 cm na poszerzeniu jezdni - 117,50 m2, - podbudowy betonowej gr .15 cm na zjazdach indywidualnych i zatoce autobusowej - 331,75 m2, - podbudowy z podsypki cementowo-piaskowej gr. 12 cm na ścieżce rowerowej - 340,00 m2, - ławy betonowej z oporem pod krawężniki uliczne - 37,62 m3, - ustawienia krawężnika betonowego 20x30 - 456,00 m, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej gr.8 cm na zatoce autobusowej i zjazdach indywidualnych - 331,75 m2, - ułożenia chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 551,74m2, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej bezspoinowej gr.6 cm na ścieżce rowerowej - 340,00 m2, - ustawieniu obrzeży betonowych 6x20 - 1002,00 m. wraz z wykonaniem robót przygotowawczych i ziemnych , zgodnie z przedmiarem robót. (odcinek od km 68+062 do km 68+267 ) - kanalizacji deszczowej : wykonanie przepustu rurą stalową śr. 200 mm przewiertem pod drogą -16, studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr.1000 mm - 2,00 szt ,kanału z rur PP/MP o śr. 315 mm - 125,00 m, studzienek ściekowych z osadnikiem o śr. 500 mm - 2,00 szt; kanału z rur PP/MP o śr. 150 mm - 16,00 m, - podbudowy betonowej gr.10 cm - 444,75 m2, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm (warstwa ścieralna) na zjazdach - 177,75 m2 - ławy betonowej z oporem pod krawężniki uliczne - 26,8 m3, - ustawienia krawężnika betonowego 20x30 - 324,50 m, - ustawieniu obrzeży betonowych 6x20 - 811,50 m, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej gr.8 cm - 267,00 m2 - ułożenia chodnika i opaski z kostki brukowej gr. 6 cm - 486,90 m2, wraz z oznakowaniem tymczasowym robót uwzględniającym m. in. wyznaczenie i oznakowanie objazdu ( wg koncepcji stanowiącej załącznik Nr 18 do SIWZ) , wykonaniem robót przygotowawczych i ziemnych , zgodnie z przedmiarem robót. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy częściowo wykonać z materiałów powierzonych przez Zamawiającego. Wykaz materiałów powierzonych stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, z których co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i wpisana jest we właściwej izbie inżynierów budownictwa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2) w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty ,na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy polegające na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji zamówienia na odcinku od km 67+ 700 do km 67+ 900 w przypadku : - nie wybudowania w terminie do dnia 20.11.2010 r. przez Miasto Łuków kanalizacji sanitarnej we wskazanym wyżej kilometrażu tj. w miejscu robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę , - niesprzyjających warunków atmosferycznych : długotrwałych opadów deszczu i/ lub śniegu , długotrwałej niskiej temperatury powodujące , że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków,
ul. Łąkowa 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: 21-400 Łuków, ul. Łąkowa 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1220L na odcinku granica powiatu - Bystrzyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.