Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Łódź: ZP/95/2007 Filmy mammograficzne, filmy rtg oraz chemia rtg
Numer ogłoszenia: 255092 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, fax 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/95/2007 Filmy mammograficzne, filmy rtg oraz chemia rtg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 2 pakiety. Zamawiający wymaga składanie ofert na całość zamówienia. Pakiet 1: Filmy mammograficzne i odczynniki chemiczne Pozycja 1 - Film HDR-C 18 x 24 mammograficzny Pozycja 2 - Film HDR-C 24 x 30 mammograficzny Pozycja 3 - Wywoływacz /op. = 2 x 20 l. roztwór/ Pozycja 4 - Utrwalacz /op. = 2 x 25 l. roztwór/ Pakiet 2: Filmy ogólnodiagnostyczne oraz chemia rtg Pozycja 1 - Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 18 x 24 Pozycja 2 - Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 24 x 30 Pozycja 3 - Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 30 x 40 Pozycja 4 - Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 35 x 35 Pozycja 5 - Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 35 x 43 Pozycja 6 - Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 18 x 43 Pozycja 7 - Utrwalacz /op. = 2 x 25 l. roztwór/ Pozycja 8 - Wywoływacz /op. = 2 x 20 l. roztwór/ Pozycja 9 - Płyn do mycia kaset /op. = 4 x 0,5 l.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.30.00.00 - Produkty z kliszy Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.40.00 - Produkty z kliszy Oryginalny kod CPV: 24.64.00.00 - Chemikalia fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust.1 pkt 1 - 10, ust.2 pkt 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), dalej PZP oraz spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP jak również spełniający wymogi określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał załączenia do oferty dokumentów zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. nr 87 poz. 606).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon Ginekologiczno-Położniczy, poziom 0, pokój nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon Ginekologiczno-Położniczy, poziom 0, pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.10.2024 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na zieleńcu przy ul. Cyganka
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu windy wewnętrznej w istniejącym szybie windowym wewnątrz budynku A2, w ramach budowy drugiego etapu CKD2
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.