eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › USŁUGI GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Sulechów: USŁUGI GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE.
Numer ogłoszenia: 255084 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do instrukcji dla Wykonawcy obejmuje wykonywanie w ciągu 2008 r., usług geodezyjnych i kartograficznych tj.: a)dokumentacji do założenia księgi wieczystej lub wprowadzenia w niej zmian, b)rozgraniczenia z pełną dokumentacją formalno-prawną, c)ustalenie granic bez postępowania rozgraniczeniowego, d)podziału działek z pełną dokumentacją formalno-prawną, e)map do celów projektowych - powierzchnia do 0,5 ha lub wielkopowierzchniowych. 2.Usługi będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Zamawiającego protokołu typowania usług, z określeniem rodzaju i wielkości zamówienia oraz terminu wykonania. Podstawą wyceny usług będą ustalone w przetargu ceny. Szczegółowy zakres prac określa załączony do oferty formularz cenowy. Prace należy wykonać zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 3.Rzeczywista ilość usług zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i od ilości złożonych wniosków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowany personel w wystarczającej ilości (co najmniej 5 osób), posiadający uprawnienia zawodowe do wykonywania funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, a w szczególności uprawnienie do wykonywania scaleń i podziałów oraz odpowiednie uprawnienia wynikające z art. 42 i 43 ustawy z dn. 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027z późn. zm). - Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem udokumentowanym np. referencjami w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie, w których wykonano co najmniej: a) dokumentację do założenia księgi wieczystej lub wprowadzenia w niej zmian, b) rozgraniczenia z pełną dokumentacją formalno prawną, c) ustalenie granic bez postępowania rozgraniczeniowego, d) podziały działek z pełną dokumentacja formalno - prawną, e) opracowanie map do celów projektowych - powierzchnia do 0,5 ha lub wielkopowierzchniowych, 10. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. W wykazie należy określić, które z wykazanych podmiotów będą zatrudnione jako podwykonawcy. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - konieczny odpis uprawnień pracowników wymienionych w Sekcji III, pkt III.2) tego ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, pok. nr 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.