eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa laboratoryjnych wyrobów ze szkła, plastiku i innych materiałów, wykorzystywanych w pracach badawczych oraz drobnego sprzętu stanowiącego wyposażenie laboratoriów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Kraków: Dostawa laboratoryjnych wyrobów ze szkła, plastiku i innych materiałów, wykorzystywanych w pracach badawczych oraz drobnego sprzętu stanowiącego wyposażenie laboratoriów
Numer ogłoszenia: 255034 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laboratoryjnych wyrobów ze szkła, plastiku i innych materiałów, wykorzystywanych w pracach badawczych oraz drobnego sprzętu stanowiącego wyposażenie laboratoriów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jak glosi tytuł jest dostawa wyrobów ze szkła, plastiku i innych materiałów, wykorzystywanych w pracach badawczych oraz drobnego sprzętu stanowiącego wyposażenie laboratoriów dla jednostek dydaktycznych uczelni

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 25.22.70.00 - Produkty z polistyrenu Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.10.00 - Produkty z polistyrenu Oryginalny kod CPV: 17.24.10.00 - Powróz, lina, szpagat i siatka Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.10.00 - Powróz, lina, szpagat i siatka Oryginalny kod CPV: 21.25.20.00 - Bibuła filtracyjna Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Brak spełnienia powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postę- powaniu 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 3. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy (np. spółka cywilna lub konsorcjum), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentować w ofercie ich spełnianie. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum). Oprócz dokumentów wymienionych wyżej do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. Prawidłowo wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3A 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 4. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja Al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków Dział Zamówień Publicznych pokój nr 37.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 10:30, miejsce: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja Al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków Dział Zamówień Publicznych pokój nr 37.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkło i drobny sprzęt laboratoryjny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkło i drobny sprzęt laboratoryjny.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkło miarowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkło miarowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczyny stosowany w laboratoriach.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczyny stosowany w laboratoriach.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Plastikowe wyroby laboratoryjne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastikowe wyroby laboratoryjne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pipety i mikropipety.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety i mikropipety.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt do prac entomologicznych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do prac entomologicznych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.24.10.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt laboratoryjny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt laboratoryjny.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bibuły i sączki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bibuły i sączki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.25.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pompa próżniowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa próżniowa.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kolumienki propylenowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki propylenowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.70.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.