eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrodzień › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na drogach gminnych Gminy Dobrodzień

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Dobrodzień: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na drogach gminnych Gminy Dobrodzień
Numer ogłoszenia: 25501 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrodzień , Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100, faks 034 3575100 w. 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na drogach gminnych Gminy Dobrodzień.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - w ramach części 1 zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych emulsją asfaltową i grysami oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych mieszankami mineralno-asfaltowymi z wycinaniem krawędzi oraz bez wycinania krawędzi. - w ramach części 2 zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych na drogach gminnych kamieniem bazaltowym. 1. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach części 1 zamówienia jest następujący: - remont nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami (800 m2), - remont nawierzchni bitumicznej masą asfaltobetonową (2400 m2). 2. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach części 2 zamówienia jest następujący: - remont nawierzchni tłuczniowych przy głębokości wyboi 5 cm (1800 m2), - remont nawierzchni tłuczniowych przy głębokości wyboi 10 cm (5000 m2). Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dołączonych do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - dotyczących każdej z wymienionych części.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). W zamówieniach tych przewidywany jest zakres wszelkich możliwych prac określonych w sekcji II.1.4 (w punkcie 1 lub 2), o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego określonej części niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta dot. części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), a oferta dot. części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium (kopia) należy dołączyć do oferty. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przedmiotu niniejszego zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu (pkt 1.a) wpłacone za pośrednictwem przelewu, musi być na koncie Zamawiającego: Nr 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005 Bank Spółdzielczy w Leśnicy Oddział Dobrodzień do godz. 10:00 do dnia 12.03.2015 r. (włącznie). O wniesieniu przelewu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie Wykonawca powinien podać nr swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Do oferty zaś należy dołączyć (w sposób trwały) potwierdzenie dokonanego przelewu wadium. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Oryginalny dokument wadialny w pozostałych formach (pkt 1.b - 1.e) należy dołączyć do oferty, jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, zaś kopię tego dokumentu należy w sposób trwały dołączyć do oferty. Dokument wadialny musi zachowywać ważność przez cały okres (30 dni), w którym Wykonawca jest związany ofertą, tj. wraz z upływem terminu składania ofert (12.03.2015 r.) do dnia 10.04.2015 r. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będzie kilku Wykonawców, przy wnoszeniu przez nich wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej bądź w obydwóch formach, w dokumentach tych należy ująć nazwy wszystkich Wykonawców, beneficjenta gwarancji, wskazać gwaranta oraz wskazać ich siedziby, pod rygorem wykluczenia oferty spowodowanej brakiem odpowiedniego zabezpieczenia wadium. W przypadku wadium wnoszonego przez nich w pieniądzu, dla Zamawiającego nie będzie miało znaczenia, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia je wpłaci

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku będzie dokonywać Komisja Przetargowa w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA(-Y) SPEŁNIA(-JĄ) WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia (np. jak w Załączniku nr 3 do SIWZ). UWAGA: Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów zgodnie z w/w punktem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą (-ami) za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA WYKONYWANA PRZEZ PODWYKONAWCĘ, jeżeli będzie (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. KOSZTORYS OFERTOWY (sporządzony w sposób wskazany w punkcie 17.3 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrodzieniu (pok. nr 1), Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, w Sekretariacie pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres: urzad@dobrodzien.pl. Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części robót Podwykonawcy, to zobowiązany jest wskazać w ofercie część niniejszego zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wskazanie niniejszego nastąpi w ofercie. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje niniejsze zamówienie. Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady: - nie mniejszy niż 12 miesięcy na wykonanie części 1 zamówienia, - nie mniejszy niż 2 miesiące na wykonanie części 2 zamówienia. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu określonego w sekcji III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagania związane ze złożeniem oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - w przypadku oferty złożonej wspólnie przez kilku Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna działająca poprzez ustanowionego pełnomocnika/pełnomocników), należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika/pełnomocników do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w punkcie 17.6 SIWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. W/w pełnomocnictwo, może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika), - Wykonawcy wspólnie składający ofertę (np. konsorcjum, spółka cywilna działająca poprzez ustanowionego pełnomocnika/pełnomocników) zobowiązani są przedstawić oświadczenia lub dokumenty wystawione na każdego z nich - określone w sekcji III.4.2 i III.4.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1, Wykonawcy ci składają wspólnie, tj. warunki w nim określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólnie ofertę spełnią je łącznie. Wymienione w sekcji III.4.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkie dokumenty wymienione w sekcji III.3.2 - III.3.5, III.4.4, III.6 należy złożyć tylko i wyłącznie w oryginale. Wymieniony w sekcji III.4.2 dokument należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Punkt 17.3 SIWZ: Treść oferty powinna odpowiadać treści niniejszej SIWZ. Należy zwrócić szczególną uwagę podczas sporządzania KOSZTORYSU OFERTOWEGO, wymienionego w punkcie 11.3 (sekcja III.6 - pkt 3), stanowiącego integralną część oferty ze względu na fakt, iż wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy będzie miało charakter wynagrodzenia kosztorysowego. W związku z powyższym w/w kosztorys ofertowy musi zostać sporządzony przez Wykonawcę na podstawie wybranego przedmiaru robót (Załącznik nr 8 do SIWZ lub Załącznik nr 10 do SIWZ) lub obu przedmiarów robót, tj. zawierający wszystkie bez wyjątku pozycje, obmiar robót i jednostki miary zgodnie z przedmiarem robót dot. wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, jak również każda pozycja w/w kosztorysu musi być bezwzględnie wyceniona przez Wykonawcę. Po za tym powinien zostać sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o jednostkowe nakłady rzeczowe i stawki oraz ceny czynników produkcji, np. metodą kalkulacji uproszczonej (zalecaną). Punkt 17.6 SIWZ: Oferta powinna być napisana na maszynie, komputerze lub w inny trwały sposób oraz podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) na podstawie odrębnych przepisów do składania oświadczeń woli - reprezentowania Wykonawcy/ów na zewnątrz. W przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę(-y) reprezentującą(-e) Wykonawcę/ów do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Każda zapisana strona przedstawionych dokumentów powinna być podpisana czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z pieczątką imienną podpisującego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/ów lub osobę(-y) wskazaną w pełnomocnictwie. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marek Kochel (tel. 034/3575100 wew. 26, email: m.kochel@dobrodzien.pl). Urząd Miejski w Dobrodzieniu (pok. nr 1) jest czynny dla Wykonawców od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.