eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Kędzierzyn-Koźle - PN/19/VIII/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Kędzierzyn-Koźle - PN/19/VIII/11
Numer ogłoszenia: 255014 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4062566, faks 77 4062567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-kk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Kędzierzyn-Koźle - PN/19/VIII/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części/pakiety zamówienia: 1 pakiet - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji skóry rąk, ciała pacjentów. Pielęgnacja skóry rąk - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - dostawa do mycia i dezynfekcji skóry rąk, ciała pacjentów. Pielęgnacja skóry rąk - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni - wg zał. 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni - wg zał. 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - dostawa preparatów do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, szczepieniami, iniekcjami. Dezynfekcja błon śluzowych - wg zał. 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - dostawa preparatów do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, szczepieniami, iniekcjami. Dezynfekcja błon śluzowych - wg zał. 2/6 do SIWZ, 7 pakiet - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni - wg zał. 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - dostawa chusteczek do nasączania środkami do dezynfekcji - wg zał. 2/8 do SIWZ. Uwaga - Zamawiający w pakiecie 3 pozycji 6 wymaga urządzenia dozującego (pompa mieszająca preparat dezynfekcyjny z wodą ) w ilości 15 sztuk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 33.74.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 pakiet - 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt zł 00/100) 2 pakiet - 455,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt pięć zł 00/100) 3 pakiet - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100) 4 pakiet - 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia zł 00/100) 5 pakiet - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100) 6 pakiet - 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt zł 00/100) 7 pakiet - 435,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści pięć zł 00/100) 8 pakiet - 45,00 zł (słownie: czterdzieści pięć zł 00/100) RAZEM: 4.425,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta dwadzieścia pięć 00/100 zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt. XI.1. SIWZ. 3.Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) Wykonawca dołącza do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: PN / 19 / VIII / 11 oraz nr pakietu/ów. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: PKO BP SA Oddział Kędzierzyn-Koźle, numer konta 65 1020 3668 0000 5102 0265 0828. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularzu ofertowym - zał. 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający winien dokonać jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Sekcji Finansowo-Księgowej pok. Nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SPZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do upływu terminu składania ofert, określonego w pkt. XI.1) SIWZ. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach pokreślonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (o ile jest wymagana). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy), oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli w przedstawionych do oferty dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przez minimum 12 miesięcy, przynajmniej 1 (jedną) dostawę środków dezynfekcyjnych o wartości nie niższej niż: 1 pakiet - 5.000,00 zł brutto każda 2 pakiet - 6.000,00 zł brutto każda 3 pakiet - 15.000,00 zł brutto każda 4 pakiet - 5.500,00 zł brutto każda 5 pakiet - 15.000,00 zł brutto każda 6 pakiet - 3.500,00 zł brutto każda 7 pakiet - 5.500,00 zł brutto każda 8 pakiet - 560,00 zł brutto każda oraz udokumentuje, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. VI.2 SIWZ (wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunków przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy), oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dotyczy pakietów 1 - 7 (do każdej oferowanej pozycji): a) Wpis lub zgłoszenie w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. b) Aktualne karty charakterystyk. c) Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada normom europejskim lub/i normom polskim (normy co najmniej fazy II dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria. d) W przypadku antyseptyków (produktów leczniczych) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu przez Ministra Zdrowia, charakterystykę produktu leczniczego i etykietę produktu zaakceptowaną przez Ministra Zdrowia. 2. Dotyczy pakietów 1 i 2: a) dokumenty potwierdzające badania wykonane metodami określonymi w normach: - higieniczne mycie rąk - EN 12054, PN-EN 14476, PN-EN 1499, PN-EN 1500; - chirurgiczna dezynfekcja rąk - PN-EN 12791, EN 12054. b) pakiet 1 poz. 5: pozytywna opinia IMiDz. 3. Dotyczy pakietów 3, 4 i 7: Wszystkie pozycje - badania wykonane metodami określonymi w normach EN 14348, EN 14476. 4. Dotyczy pakietu 3 poz. 3, pakietu 4 poz. 2 i pakietu 7 poz. 2: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia po zawarciu umowy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp podpisane przez każdą osobę prowadzącą działalność gospodarczą - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz ofertowy (zał.1 do SIWZ), 4. Wypełnione odpowiednie formularze cenowe (zał.2/1 do 2/8 do SIWZ), 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. 6. Kopia dowodu wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią art.144 Ustawy PZP Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 19 ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, e-mail: koziol.elzbieta@zdrowie-kk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 09:20, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 19 ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji skóry rąk, ciała pacjentów. Pielęgnacja skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji skóry rąk, ciała pacjentów. Pielęgnacja skóry rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa do mycia i dezynfekcji skóry rąk, ciała pacjentów. Pielęgnacja skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do mycia i dezynfekcji skóry rąk, ciała pacjentów. Pielęgnacja skóry rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: preparatów do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparatów do dezynfekcji powierzchni; w pozycji 6 Zamawiający wymaga urządzenia dozującego (pompa mieszająca preparat dezynfekcyjny z wodą ) w ilości 15 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa preparatów do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, szczepieniami, iniekcjami. Dezynfekcja błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa preparatów do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, szczepieniami, iniekcjami. Dezynfekcja błon śluzowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa preparatów do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, szczepieniami, iniekcjami. Dezynfekcja błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa preparatów do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, szczepieniami, iniekcjami. Dezynfekcja błon śluzowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa chusteczek do nasączania środkami do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa chusteczek do nasączania środkami do dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.