eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usług ochrony obiektów znajdujących się na terenie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Warszawa: Wykonywanie usług ochrony obiektów znajdujących się na terenie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 254967 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 225346 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług ochrony obiektów znajdujących się na terenie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy przy ul. Irysowej 19 w Warszawie, siedzib administracji oraz obiektu przy ul. Abramowskiego 9. Wykaz obiektów podlegających ochronie zawarty jest w specyfikacji. Ochrona ma polegać na ochronie fizycznej mienia Zamawiającego - tj. ww. budynków, ich pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz terenów do nich przyległych wraz z obiektami i rzeczami na nich się znajdującymi w okresie obowiązywania umowy. W zakresie ochrony mienia Wykonawca jest zobowiązany w ogólności podejmować działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu powierzonemu do ochrony, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń lub ze zdarzeń losowych oraz nie opuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. W przypadku budynku przy ul. Abramowskiego 9 ochrona ma dodatkowo polegać na ochronie garaży znajdujących się pod budynkiem z wyłączeniem samochodów wraz z rzeczami w nich się znajdującymi, które są tam garażowane. 1.1. Ochrona, o której mowa w pkt. 1. realizowana będzie poprzez pracowników Wykonawcy w umundurowaniu z identyfikatorami z imieniem i nazwiskiem każdego z nich, wyposażonymi w środki łączności bezprzewodowej, przyciski antynapadowe - działające na zasadzie fal radiowych i latarki oraz przez patrole interwencyjne. 1.1.1. W okresie wykonywania ochrony w każdym z ochranianych budynków musi znajdować się po 1 lub 2 pracowników Wykonawcy (w zależności od ochranianego budynku - patrz pkt.5-8). Godziny pełnienia ochrony, w okresie realizacji zamówienia, w poszczególnych budynkach określone zostały w pkt. 5. -8. 1.2. W zakres obowiązków Wykonawcy związanych z pełnieniem ochrony prewencyjnej obiektów wymienionych w pkt. 1 wchodzą: a) otwieranie i zamykanie drzwi wyjściowych, sprawdzanie stanu krat wewnętrznych i zewnętrznych oraz unieruchamianie i uaktywnianie istniejących systemów alarmowych, b) dokonywanie obchodów ochranianego mienia celem skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien, drzwi zewnętrznych oraz krat wewnętrznych i zewnętrznych, c) niezwłoczne powiadamianie Policji w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, d) niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, jak również usiłowania dokonania lub dokonania napadu, o ile zachodzi taka konieczność, e) niezwłoczne powiadamianie Straży Pożarnej w razie zaistnienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia, f) niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Gazowego w razie wybuchu gazu lub stwierdzenia powstania takiego zagrożenia, g) niezwłoczne powiadamianie MPWiK w razie zaistnienia awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej lub stwierdzenia takiego zagrożenia, h) niezwłoczne powiadamianie swego pracodawcy, Kierownika właściwego ADM-u lub DOM-u oraz osoby będącej przedstawicielem Zamawiającego w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia o niemożności wykonywania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy, i) sprawdzanie czy osoby przebywające w ochranianych budynkach i na terenach do nich przyległych poza dniami i godzinami pracy są do tego uprawnione, j) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, imiona i nazwiska osób przebywających w obrębie ochranianych budynków poza godzinami pracy wraz z podaniem godziny ich przyjścia i wyjścia, przyjazdy patroli interwencyjnych, inne istotne wydarzenia i spostrzeżenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego, k) podejmowania wszelkich innych niezbędnych czynności mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. l) bezpłatne dokonywanie kontrolnych objazdów chronionych obiektów przez załogi interwencyjne co najmniej 3 razy w godzinach od 1900 do 700 we wszystkie dni obowiązywania umowy celem sprawdzenia stanu ochranianych obiektów. ł) bezpłatne wyposażenie ochranianych budynków w system przeciwnapadowy radiowy na czas realizacji zamówienia oraz wyposażenie pracowników Wykonawcy w przyciski antynapadowe współdziałające z zainstalowanym systemem przeciwnapadowym i środki łączności bezprzewodowej oraz zapewnienie transmisji sygnału alarmowego wyemitowanego przez pracowników ochrony z chronionych obiektów do patroli interwencyjnyjnych. Czas reakcji patrolu interwencyjnego od wezwania do przybycia nie może być dłuższy niż 15 minut w dzień i 8 minut w nocy. m) bezpłatne sporządzenie Planu ochrony dla każdego z ochranianych budynków w którym zostanie określona organizacja i taktyka pełnienia ochrony podczas całego okresu realizacji zamówienia. Plan ochrony zostanie sporządzony i dostarczony Zamawiającemu przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa, w ciągu 10 dni roboczych licząc od dnia roboczego następującego po dniu podpisania umowy. n) wydawanie uprawnionym do tego pracownikom Zamawiającego oraz przyjmowanie od pracowników Zamawiającego kluczy do pomieszczeń biurowych znajdujących się w chronionych obiektach za pokwitowaniem w prowadzonej przez pracowników ochrony książce kluczy. W książce kluczy będzie kwitowane, przez ww pracowników pobranie i zdanie kluczy do pomieszczeń biurowych. 1.3. W przypadku budynku położonego przy ul. Abramowskiego 9 poza obowiązkami wynikającymi z zapisu pkt. 1.2. a) do m) specyfikacji oraz § 2 umowy (Rozdział III specyfikacji) Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.3.1. obsługi i prowadzenia kontrolki Centralki CSP-38 - kontrolki przeciw pożarowej zawierającej imię i nazwisko osoby obsługującej, godziny obsługi, zadziałanie, podjęcie działania-czynności), a) pracownik wykonujący czynności, o których mowa w pkt. 1.3.1. ma obowiązek stałego przebywania w bezpośredniej bliskości Centralki CSP-38 b) w przypadku usłyszenia sygnału dźwiękowego lub świetlnego pracownicy ochrony zobowiązani są do postępowania zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek alarmu pożarowego oraz instrukcją reagowania na sygnały centrali CSP-38, która będzie stanowiła załącznik do umowy, 1.3.2. prowadzenia kontroli zewnętrznego stanu pojazdów przebywających w garażu wg załączonego wykazu samochodów posiadających zgodę na parkowanie, który będzie stanowił załącznik do umowy, prowadzenie książki kontroli stanu pojazdów i odnotowywanie w niej ewentualnych zewnętrznych uszkodzeń pojazdów wjeżdżających do garażu, 1.3.3. Pracownicy, którzy będą wyznaczeni przez Wykonawcę do realizacji umowy zostaną przeszkoleni przez pracowników firmy konserwującej instalację przeciw pożarową w zakresie obsługi centralki CSP-38 oraz zachowania podczas usłyszenia sygnału alarmowego. 2. W przypadkach, o których mowa w pkt 1.2. c), d), e), f), g) niezbędnym jest również niezwłoczne powiadomienie Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Kierownika właściwego ADM-u lub DOM-u oraz osoby wskazanej przez Zamawiającego do kontaktów roboczych w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wyposażenia chronionych budynków w system przeciwnapadowy radiowy na czas realizacji zamówienia oraz do bezpłatnego wyposażenia pracowników Wykonawcy w przyciski antynapadowe współdziałające z zainstalowanym systemem przeciwnapadowym i środki łączności bezprzewodowej. Zobowiązany również będzie do zapewnienia transmisji sygnału alarmowego wyemitowanego przez pracowników ochrony z chronionych obiektów do patroli interwencyjnyjnych, o których mowa w pkt. 1.2. L w trakcie wykonywania zamówienia. Czas reakcji patrolu interwencyjnego od wezwania do przybycia nie będzie dłuższy niż 15 minut w dzień i 8 minut w nocy. 4. Pracownicy, o których mowa w pkt 1.1. muszą posiadać odpowiednie umundurowanie oraz identyfikatory z imieniem i nazwiskiem każdego z nich, muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej, przyciski antynapadowe współdziałające z zainstalowanym systemem przeciwnapadowym, o którym mowa w pkt. 1.2. ł) oraz latarki elektryczne. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia pracowników Wykonawcy w broń gazową lub ostrą, stąd też ewentualne wyposażenie ich przez Wykonawcę w ten sprzęt będzie stanowić koszt Wykonawcy, za który Zamawiający nie będzie płacił. 5. Ochrona musi być realizowana poza godzinami pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st.Warszawy (przy ul. Irysowej 19 i w budynkach przy ul.: Smoluchowskiego 2, Bachmackiej 1a, Wiśniowej 35, Konduktorskiej 12, Polkowskiej 7, Tuchlińskiej 1, Kolberga 6 : 5.1. w poniedziałki - w godz. 1745 - 715 (wtorek), 5.2. w pozostałe dni robocze - w godz. 1445 - 715 (dnia następnego), 5.3. w soboty i niedziele, święta, inne dni wolne od pracy - całodobowo (do poniedziałku do godz. 1015 lub do innego dnia roboczego do godziny 715). Ochrona będzie realizowana w formie posterunku jednoosobowego. 6. Ochrona budynku przy ul. Abramowskiego 9 musi być realizowana w systemie ciągłym, całodobowo we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 700- 700 dnia następnego. Ochrona będzie realizowana w formie posterunku dwuosobowego. 7. Ochrona budynku przy ul. Wiśniowej 37 musi być realizowana : 7.1. w poniedziałki w godz. 1645 do 815 (do wtorku) 7.2. w środy w godz. 1445do 915 ( do czwartku), 7.3. w pozostałe dni robocze w godz. 1445 do 815 (dnia następnego), 7.4. w soboty, niedziele i święta i inne dni wolne od pracy całodobowo (do poniedziałku do godz. 1015, wtorku do 815 czwartku do 915 lub innego dnia roboczego do 815). Ochrona musi być realizowana w formie posterunku jednoosobowego. 8. Ochrona budynku przy ul. Falęckiej 10 musi być realizowana w systemie ciągłym, całodobowo we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 700- 700 dnia następnego. Ochrona będzie realizowana w formie posterunku jednoosobowego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu i czasu ochrony, o której mowa w pkt. 5. do 8. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy liczby ochranianych budynków oraz zmiany adresów obiektów wymienionych w Rozdziale IV specyfikacji. 11. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego, kontrolnego wezwania (nie częściej niż 2 razy w miesiącu) patrolu interwencyjnego celem sprawdzenia sprawności działania ochrony. 12. Czynności, o których mowa w pkt. 1. mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Inne informacje zawarte w siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 618988 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowa Spółdzielnia Uniwersum, Kasprzaka 24, 01-211 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7,06 zł/osoboroboczogodzina
  • Oferta z najniższą ceną: 7,06 zł/osoboroboczogodzina / oferta z najwyższą ceną: 7,89 zł/osoboroboczogodzina
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.