Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Sobótka: Dostawa oleju opałowego w roku 2008/2009
Numer ogłoszenia: 254965 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , ul. Słoneczna 31, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 316 29 13, fax. 0-71 390 38 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow.sobotka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego w roku 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę lekkiego oleju opalowego w ilości 40000 litrów zgodnie z polską normą PN-C-96024 z roku 2001 o nw parametrach: a) gatunek L-1 b) wartość opałowa - nie mniejsza niż 42 600 kJ/kg, c) temperatura zapłonu - min. 56°C, d) temperatura płynięcia - nie wyższa niż - 20 56°C e) zawartość siarki - do 0,2 %, f) lepkość kinetyczna w 20°C - nie wyższa niż 6,00 mm2/s, g) zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 3.Posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie 30 dni po złożeniu faktury; 4.Posiadają własną lub wynajętą bazę sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 5.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.Posiadają zezwolenie (koncesję) na handel paliwami płynnymi konieczne do realizacji zamówienia. Warunki oceniane są w sposób spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy. 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, 4) oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę po upływie nie mniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ust. 1 ustawy) nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą; 5) oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 6) oświadczenie, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność gospodarczą; 7) oświadczenie, że posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonana będzie w terminie 30 dni po złożeniu faktury; 8) oświadczenie, że uważa się za związanego niniejszą ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert; 9) oświadczenie, że posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada własną/wynajętą bazę sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia (w przypadku sprzętu wynajętego należy przedłożyć umowę najmu); 11) oświadczenie, że w przypadku gdyby termin ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej upływał przed dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu w/w dokument z przedłużoną datą ważności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mow.sobotka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY
UL. SŁONECZNA 31
55-050 SOBÓTKA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY UL. SŁONECZNA 31 55-050 SOBÓTKA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SOBÓTKA
- Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
- Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury-drugie postępowanie
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
- "Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Gminy Wiskitki w roku 2024"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.