eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup wraz z dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Katowice: zakup wraz z dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Numer ogłoszenia: 254948 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 214679 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, Plac Grunwaldzki, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, fax 032 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginalne materiały eksploatacyjne, tj. produkowane przez producenta danego urządzenia albo dopuszczone przez producenta urządzenia zgodnie z jego wymogami, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy który winien do oferty dołączyć stosowne certyfikaty/dokumenty potwierdzające metodykę testowania wydajności tonerów, oraz co najmniej oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi nieregenerowanymi w pełni kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia. Za artykuły równoważne uważa się artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych, potwierdzona stosownym certyfikatem. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, żadna z części, np. bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, tusz, itp., nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo prefabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, gwarantuje naprawienie szkody wynikłej z winy zastosowania zaoferowanego produktu, a także gwarantuje zwrot kosztów naprawy urządzenia (bez względu na to, czy jest ono objęte gwarancją producenta, czy nie), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktu dostarczonego przez Wykonawcę. Lp. Materiał eksploatacyjny Ilość szt. 1 toner HP 51X 40 2 toner HP 42X 20 3 toner HP 12A 35 4 toner OKI B 6100 14 5 toner OKI B 6300 40 6 toner Kyocera TK50 60 7 toner Xerox P8E 4 8 toner Xerox 432 12 9 toner Kyocera 1620 26 10 tusz HP 56 40 11 tusz HP 57 30 12 toner TOSIBA 1550 20 13 toner TOSIBA 3560 20 14 toner Panasonic KXFA 83 6 15 bęben Panasonic KXFA 84 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61596,58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INKSPOT, ul. Piłsudskiego 70A, 10-450 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 61596.58
  • Oferta z najniższą ceną: 61596.58 / oferta z najwyższą ceną: 112989.91
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.