eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół PU-3211/3/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Rzeszów: Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół PU-3211/3/14
Numer ogłoszenia: 254855 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół PU-3211/3/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia poprzez przeprowadzenie spotkań (wykładów i konsultacji) w ramach sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów oraz nauczycieli w projekcie Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim - projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół realizowanego przez Powiat Lubaczowski w partnerstwie z Podkarpackim Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w oparciu o Roczne Plany Wspomagania. 2. Głównym celem projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie lubaczowskim poprzez objęcie 46 szkół i 4 przedszkoli kompleksowym wparciem odpowiadającym ich potrzebom. 3. W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2015 r. zaplanowano organizację spotkań (wykładów i konsultacji) z ekspertem, dla 5 sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów oraz nauczycieli na łączną ilość 20 godzin - 1 godzina szkoleniowa = 45 minut. Na każdą sieć współpracy i samokształcenia dla dyrektorów oraz nauczycieli zaplanowano po 1 spotkaniu (wykłady i konsultacje) trwającym 4 godziny każde. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości sieci współpracy i samokształcenia (jednakże ilość sieci współpracy i samokształcenia nie będzie mniejsza niż 3). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości godzin (jednakże ilość godzin nie będzie mniejsza niż 12). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 6. Łączna liczba uczestników/uczestniczek spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów oraz nauczycieli wyniesie średnio po 25 osób na każdą sieć współpracy i samokształcenia dla dyrektorów oraz nauczycieli. 7. Zamawiający zastrzega, że w jednym dniu mogą odbywać się spotkania 3 sieci jednocześnie. 8. Warsztaty i konsultacje w ramach spotkań sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów oraz nauczycieli odbędą się na terenie powiatu lubaczowskiego tj. w: a) Powiatowej Bibliotece Publicznej w Lubaczowie, ul. Kościuszki 161 , 37-600 Lubaczów - Sieć dyrektorów szkół i przedszkoli, - Sieć nauczycieli przedmiotów matematyczno - przyrodniczych; b) Bibliotece Pedagogicznej w Lubaczowie, ul. Rynek 25, 37-600 Lubaczów - Sieć nauczycieli przedszkoli, - Sieć wychowawców i pedagogów szkolnych. c) Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie, ul. Kościuszki 26, 37-600 Lubaczów - Sieć nauczycieli języków obcych. 9. Wykonawca powinien zabezpieczyć przygotowanie i przeprowadzenie spotkań (warsztatów i konsultacji) na najwyższym poziomie merytorycznym w następującej tematyce: - Sieć dyrektorów szkół i przedszkoli: Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole. Temat szczegółowy: Interpretacja oświatowych aktów prawnych z 2014 r. Ustawa o ochronie danych osobowych; - Sieć nauczycieli przedmiotów matematyczno - przyrodniczych: Jak wspierać dziecko w uczeniu się? Temat szczegółowy: Geogebra; - Sieć nauczycieli przedszkoli: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; - Sieć wychowawców i pedagogów szkolnych: Sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Temat szczegółowy: Przemoc i agresja. Trening zastępowania agresji; - Sieć nauczycieli języków obcych: Praca z nowoczesnymi technologiami na lekcjach języków obcych. Temat szczegółowy: Tworzenie systemów e-learningowych. Systemy MOODLE. Programy do testów (interaktywne). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację spotkań (wykładów i konsultacji) w ramach sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów oraz nauczycieli. 10. Obowiązki Wykonawcy: a) zapewnienie ekspertów, w obszarze tematycznym wskazanym w pkt. 9 do przeprowadzenia spotkań (wykładów i konsultacji), posiadających kwalifikacje zawodowe oraz wiedzę i praktyczne umiejętności odpowiednie do rodzaju i zakresu tematycznego danego obszaru umożliwiającą profesjonalną realizacje przedmiotu zamówienia. b) przygotowanie oraz opracowanie merytoryczne wszystkich treści (zasobów) do prowadzenia spotkań (wykładów i konsultacji) oraz zapewnienie wszelkich materiałów szkoleniowych, które są niezbędne do przeprowadzenia spotkań (wykładów i konsultacji) zgodnych z obszarem tematycznym wskazanym w pkt. 9. c) przekazanie Zamawiającemu jednego kompletu materiałów szkoleniowych w tym przesyłanie lub dostarczenie Zamawiającemu wersji elektronicznych materiałów wykorzystywanych na spotkaniach (wykładach i konsultacjach). Zamawiający ma prawo przedstawić uwagi do w/w materiałów, a Wykonawca ma obowiązek je uwzględnić i zgodnie z nimi przeprowadzić spotkania (wykłady i konsultacje), d) wyznaczenie jednej osoby pełniącej funkcję koordynatora organizacyjnego - opiekuna odpowiedzialnego za zarządzanie informacją, kontakt z uczestnikami, Koordynatorem Projektu, osobami wskazanymi przez Zamawiającego oraz organizację spotkań (wykładów i konsultacji), e) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach związanych z realizacją spotkań (wykładów i konsultacji).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 ekspertami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi: - Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - Stopień nauczyciela dyplomowanego - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami tj. przeprowadzenie szkoleń, warsztatów, konsultacji grupowych, indywidualnych, wykładów dla nauczycieli w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 40 godzin, w zakresie tematyki w rozdziale IV pkt. 9 SIWZ, - Posiadanie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, - Znajomość zasad funkcjonowania placówek oświatowych, - Znajomość przepisów prawa oświatowego, - Znajomość wymagań wobec szkół i placówek wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. 2013 poz. 560)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest ponadto złożyć: 1) Wypełniony druk Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Wykazem Doświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać także wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów). 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego zastrzeżenia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - wystąpienia siły wyższej - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - zmian we wniosku o dofinansowanie projektu, - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2) zmniejszenia ilości sieci współpracy i samokształcenia, jednakże ich ilość nie będzie mniejsza niż 3. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 3) zmniejszenia ilości godzin, jednakże ilość godzin nie będzie mniejsza niż 12. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia: - w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego, - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na potrzeby projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.