eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Remont instalacji centralnego ogrzewania dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radziejowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Radziejów: Remont instalacji centralnego ogrzewania dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radziejowie
Numer ogłoszenia: 254839 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258094 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Radziejowie, ul. Brzeska 20, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853621, faks 054 2853623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radziejowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radziejowie (CPV 45215140-0) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja techniczna (zał. nr 9), kosztorysy nakładcze, które stanowią załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca zał. nr 8 do SIWZ. UWAGA: kosztorysy nakładcze stanowią jedynie materiał pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. Wymieniona wySej dokumentacja stanowi integralną część niniejszej specyfikacji, z zastrzeSeniem, Se wszystkie wskazania z nazwy urządzeń, armatury oraz poszczególnych materiałów naleSy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, Se zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równowaSnych, przez co rozumie zastosowanie materiałów lub technologii o takiej samej lub lepszej jakości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Cieplnej EKO-RODAN Dariusz Traczykowski, Ul. Sowińskiego 4/10, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233619,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 261500,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.