eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Udanin › Przebudowa drogi gminnej Udanin - Dźwigórz I ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Udanin: Przebudowa drogi gminnej Udanin - Dźwigórz I ETAP
Numer ogłoszenia: 254768 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin , Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, faks 0-76/8709242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Udanin - Dźwigórz I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej- I Etap na długości 0,745 km w miejscowości Dźwigórz gmina Udanin, metodą stabilizacji chemicznej środkami hydraulicznymi wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem. Zakres rzeczowo-ilościowy robót 1. roboty przygotowawcze a. roboty pomiarowe - 0,745km, b. plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10cm - 596,000 m2 c. oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr.20cm - 1080,000m d. roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60m3 w gr. Kat. I - III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość 1 km samochodami samowyładowczymi. - 363,600 m3 e. ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr.26-35cm) - 11 szt. i mechaniczne karczowanie, f. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3950,040m2 2. podbudowa z gruntu stabilizowanego chemicznie środkami hydraulicznymi w ilości 34kg/m2, grubość warstwy 45cm - 3354,040 m2, 3. wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 227,302m3 4. powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją i grysem kamiennym o wym. 8 -11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 3205,000 m2, 5. powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją i grysem kamiennym o wym. 2 - 5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 3205,000 m2,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 PLN 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn. a)oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b)kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego (kopia musi posiadać potwierdzenie złożenia w kasie Zamawiającego dokonane przez kasjera Zamawiającego). 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli a)jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości albo, b)oferta nie posiada dołączonego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przez wykonawcę. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, ze zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy Środa Śląska Oddział Udanin nr : 03 9589 0003 0390 0619 2000 0030 z dopiskiem Przebudowa drogi gminnej Udanin - Dźwigórz. Etap I 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie (dokonane przez kasjera) złożenia w kasie wadium. 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 3) Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Wiesława Choroś nr telefonu 0767442872 w godzinach 8. 00 - 13. 00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu (w oparciu o warunki określone w SIWZ) mogą przystąpić wyłącznie ci wykonawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. na wykonanie zadania udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji. 4. Wykonali roboty budowlane o podobnym zakresie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania, o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze robota została wykonana należycie. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. 6. Wpłacili wadium. Dodatkowe warunki dla Wykonawców 1) Wykonanie powierzchniowego utrwalenia kombajnem do powierzchniowych utrwaleń 2) Wykonanie podbudowy stabilizowanej chemicznie środkami hydraulicznymi jednorazowo na wymaganą grubość, założoną w przedmiarach robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, o Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ, o akceptacja przez wykonawcę wzoru umowy zawartego(ych) w Części II niniejszej SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWIZ o w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a), o Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym. Data wystawienia- Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia- Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o Wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym zakresie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania, o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze robota została wykonana należycie. o Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, o treści zgodnej z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału kadrowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-udanin.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Udanin, Udanin 26, 55-340 Udanin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Udanin 26, 55-340 Udanin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.